MuscleMeat

AS bewaren

Ik heb sindskort ook een bloeddruk meter.. en moet zeggen dat de bloeddruk nogal varieerd.

Meestal meet ik smorgens en dan issie tussen de 125/135-70/75 en dit tijdens gebruik van as. inclusief Dbol. Alleen vanmiddag was ie 145/82, te hoog dus maar nog niet gevaarlijk imo.

Tegenwoordig kosten die BD meters geen kont meer, 30-60 euro echt een aanrader om te kopen als je kuurt. Je weet tenminste wanneer je in de gevaren zone komt.

BIG-G zei:
Ik heb de dbol verlaagd van 50 mg pd naar 20 mg

O.k., moet je wel je bloeddruk blijven checken, blijft hij hoog dan zou ik er
echt mee stoppen !, tenzij je de gevolgen voor lief neemt :mad: .
Zou voortaan wel de D-bol vervangen door iets anders, er is gear zat :D

slabek zei:
Ik heb sindskort ook een bloeddruk meter.. en moet zeggen dat de bloeddruk nogal varieerd.

Meestal meet ik smorgens en dan issie tussen de 125/135-70/75 en dit tijdens gebruik van as. inclusief Dbol. Alleen vanmiddag was ie 145/82, te hoog dus maar nog niet gevaarlijk imo.

Tegenwoordig kosten die BD meters geen kont meer, 30-60 euro echt een aanrader om te kopen als je kuurt. Je weet tenminste wanneer je in de gevaren zone komt.

Eerst een tijdje meten wat je gemiddelde is, dan kun je pas bepalen of je te hoog zit :yes: . Heb patienten meegemaakt die een infarct kregen met een bloeddruk van 155/105 :eek: , normaal heel goed maar voor die persoon op dat moment gigantisch. Normaal had ie 101/70, laag, maar voor hem normaal.

• Topic Starter Topic Starter
dave hawk zei:
Eerst een tijdje meten wat je gemiddelde is, dan kun je pas bepalen of je te hoog zit :yes: . Heb patienten meegemaakt die een infarct kregen met een bloeddruk van 155/105 :eek: , normaal heel goed maar voor die persoon op dat moment gigantisch. Normaal had ie 101/70, laag, maar voor hem normaal.
En wat als nu je gmiddelde bloeddruk als je niet gebruikt al iets verhoogd zou zijn, bv 140/80, zo heb je toch ook mensen

Het maximum kun je zelf een beetje berekenen m.b.t. je bovendruk dat is 120
plus je leeftijd, dan zit je nog goed. Al is het natuurlijk niet zo dat als je 90 bent een bloeddruk van 210 :eek: mag hebben. Tussen de 170 en 180 bovendruk is dan het maximum. Als je altijd al iets te hoog zit :nut: zul je gewoon een beetje je leef-gewoonten moeten aanpassen, anders heb je kans dat je voor je veertigste al aan
een dotterbehandeling zit :hair: . Bij de meeste mensen is wat minder vet en zout al voldoende, plus dat zij iets gaan zakken in gewicht.

Mijn sportdokter vertelde me dat de onderdruk zeker belangrijker was dan de bovendruk.
In gewicht zakken is niet echt een oplossing als BBer denk ik, en vet, en zoutopname zit al op minimum.
Het enige wat misschien zou helpen is in mijn kuur proberen d vochtretentie minimaal te houden.
Einde vorige kuur woog ik nl 126 kilo, en daar was meer vocht bij dan ik dacht, nu 8 weken lter weeg ik nog 113, mijn vet% ligt nu ook wel op 7 %, en het vocht is er nu wel uit

om je bloeddruk te verlagen kan je Selokeen gebruiken als je eraan kan komen maar of het met as kan weet ik niet

BIG-G zei:
Mijn sportdokter vertelde me dat de onderdruk zeker belangrijker was dan de bovendruk.
In gewicht zakken is niet echt een oplossing als BBer denk ik, en vet, en zoutopname zit al op minimum.
Het enige wat misschien zou helpen is in mijn kuur proberen d vochtretentie minimaal te houden.
Einde vorige kuur woog ik nl 126 kilo, en daar was meer vocht bij dan ik dacht, nu 8 weken lter weeg ik nog 113, mijn vet% ligt nu ook wel op 7 %, en het vocht is er nu wel uit

Boven en onderdruk zijn even belangrijk al is het wat zorgwekkender als de
onderdruk snel oploopt !, bovendruk kan namelijk wat meer hebben.
Vocht kan idd een van invloed zijn op het e.a., furosemide kan daar weer
mee helpen of gebruikte je dit al ???
Gewoon straks na de wedstrijd wat rustiger aan doen, wat minder en korter
kuren zo blijven de risico's beperkt.

Trouwens fantastische stats man :thumbs: , gaat goed komen in april !
Arnie zat in zijn goede tijd ook op dergelijke stats :clap:

dave hawk zei:
Boven en onderdruk zijn even belangrijk al is het wat zorgwekkender als de
onderdruk snel oploopt !, bovendruk kan namelijk wat meer hebben.
Vocht kan idd een van invloed zijn op het e.a., furosemide kan daar weer
mee helpen of gebruikte je dit al ???
Gewoon straks na de wedstrijd wat rustiger aan doen, wat minder en korter
kuren zo blijven de risico's beperkt.

Trouwens fantastische stats man :thumbs: , gaat goed komen in april !
Arnie zat in zijn goede tijd ook op dergelijke stats :clap:

normaal kuur ik ook maar 6 weken,dus zeker niet te lang

kinderaspirienes bro of arimidex helpt ook zeer goed

BIG-G zei:
normaal kuur ik ook maar 6 weken,dus zeker niet te lang

Dat valt idd erg mee :scratch: , waarschijnlijk ben je dan gewoon erg
gevoelig voor een te hoge bloeddruk, regelmatig controleren blijft dan belangrijk !!! :yes: , maar gebruikte je nu nog wat om vocht af te drijven ???

Terug
Naar boven