Thanatos
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 4
Ik heb sindskort ook een bloeddruk meter.. en moet zeggen dat de bloeddruk nogal varieerd.
Meestal meet ik smorgens en dan issie tussen de 125/135-70/75 en dit tijdens gebruik van as. inclusief Dbol. Alleen vanmiddag was ie 145/82, te hoog dus maar nog niet gevaarlijk imo.
Tegenwoordig kosten die BD meters geen kont meer, 30-60 euro echt een aanrader om te kopen als je kuurt. Je weet tenminste wanneer je in de gevaren zone komt.
Meestal meet ik smorgens en dan issie tussen de 125/135-70/75 en dit tijdens gebruik van as. inclusief Dbol. Alleen vanmiddag was ie 145/82, te hoog dus maar nog niet gevaarlijk imo.
Tegenwoordig kosten die BD meters geen kont meer, 30-60 euro echt een aanrader om te kopen als je kuurt. Je weet tenminste wanneer je in de gevaren zone komt.

.
. Heb patienten meegemaakt die een infarct kregen met een bloeddruk van 155/105
, normaal heel goed maar voor die persoon op dat moment gigantisch. Normaal had ie 101/70, laag, maar voor hem normaal.
zul je gewoon een beetje je leef-gewoonten moeten aanpassen, anders heb je kans dat je voor je veertigste al aan

, waarschijnlijk ben je dan gewoon erg