MuscleMeat

AS en andere voor sport

Mickey86

Brutus
Elite Member
Waardering
32
Lengte
1m80
Massa
81kg
Wat vinden jullie de beste sportprestatie verbeterende anabolen of illigale middelen?

Dan heb ik het over porten zoals lopen, zwemmen, boksen, ...

Ik dacht aan winstrol, tboll, masteron, EQ..anabolen die niet veel aromatizeren en waar je weinig vochtretentie van krijgt.

Weten jullie er nog mee?

Grtz:brew:

superspider zei:
Wat vinden jullie de beste sportprestatie verbeterende anabolen of illigale middelen?

Dan heb ik het over porten zoals lopen, zwemmen, boksen, ...

Ik dacht aan winstrol, tboll, masteron, EQ..anabolen die niet veel aromatizeren en waar je weinig vochtretentie van krijgt.

Weten jullie er nog mee?

Grtz:brew:

Ik weet er nog enkelen; .. Judo, worstelen, polsstokspringen:D, schaken, trekken, Thai-Bo?! (Dit is bodybuilding-site, geen lopers/zwemmers-club:()

Wees even duidelijk met je vraag, kerel.
Wil je een lijstje met roids???
Ik denk niet dat je veel serieuze reactie's zult krijgen op dit soort vreemde vragen... (stel duidelijke/gerichte vragen of gebruik de search-knop even)

Ja, we houden van illigale middelen :D

Je noemt twee duursporten, in dat geval :

EPO, Aranesp, Hemopure, bloeddoping etc. Middelen dus die je zuurstofopname verbeteren of het aantal rode bloedlichaampes.

Lopen, zwemmen + boksen is bij mij allemaal onder de noemer duursport, alleen bij boksen is de extra power wel zo fijn idd! :D

EricR zei:
Je noemt twee duursporten, in dat geval :

EPO, Aranesp, Hemopure, bloeddoping etc. Middelen dus die je zuurstofopname verbeteren of het aantal rode bloedlichaampes.

Boldenone ook, gelijkt qua werking enorm op EPO...

Alleen heb je bij middelen zoals EPO geen onderdrukking van de HPTA.

Hmm dus aranesp is ook een doping. Ik heb een tijd bij een bedrijf gewerkt daar lag het helemaal vol met die zooi. Is trouwens duur spul. Is het geen anaresp ??

aranesp is een soort verbeterde versie van epo zou je kunnen zeggen, zééer lang ondetecteerbaar geweest :)

• Topic Starter Topic Starter
owkééé

Terug
Naar boven