Ik ben van plan na 8 maand off te zijn mijn volgende(relatief lichte tov wat ik sommigen op dit board in hun kont zie rammen
) cycle te nemen ergens midden januari. 10-12 weken basis test e 500mg is al zeker, stack nog onbekend, zie ik nog wel.
Na wat blessures en wat terugval de laatste 3 maanden ben ik vorige week begonnen met 5x5, krachtgains lijken te komen, maar ik train maar 3 dagen op de week hiermee.
Ik kan persoonlijk wel 4-5 dagen per week trainen, en tijdens de cycle zoek ik dat wel te doen en heb ik tijdens mij vorige cycles altijd gedaan. Maar hoe is dat te combineren met het 5x5-schema, iemand daar ervaring mee? Bij de search vond ik niks...
EDIT: bijkomend vraagje, voor betere opname orals in een kuur, is het nu grapejuice of grapefruitjuice dat dat doet?
) cycle te nemen ergens midden januari. 10-12 weken basis test e 500mg is al zeker, stack nog onbekend, zie ik nog wel.Na wat blessures en wat terugval de laatste 3 maanden ben ik vorige week begonnen met 5x5, krachtgains lijken te komen, maar ik train maar 3 dagen op de week hiermee.
Ik kan persoonlijk wel 4-5 dagen per week trainen, en tijdens de cycle zoek ik dat wel te doen en heb ik tijdens mij vorige cycles altijd gedaan. Maar hoe is dat te combineren met het 5x5-schema, iemand daar ervaring mee? Bij de search vond ik niks...
EDIT: bijkomend vraagje, voor betere opname orals in een kuur, is het nu grapejuice of grapefruitjuice dat dat doet?
Laatst bewerkt: