AndroidHealthClinic

AS en Bill Star's 5x5-schema

Malice

Cool Novice
Waardering
0
Ik ben van plan na 8 maand off te zijn mijn volgende(relatief lichte tov wat ik sommigen op dit board in hun kont zie rammen :D) cycle te nemen ergens midden januari. 10-12 weken basis test e 500mg is al zeker, stack nog onbekend, zie ik nog wel.

Na wat blessures en wat terugval de laatste 3 maanden ben ik vorige week begonnen met 5x5, krachtgains lijken te komen, maar ik train maar 3 dagen op de week hiermee.

Ik kan persoonlijk wel 4-5 dagen per week trainen, en tijdens de cycle zoek ik dat wel te doen en heb ik tijdens mij vorige cycles altijd gedaan. Maar hoe is dat te combineren met het 5x5-schema, iemand daar ervaring mee? Bij de search vond ik niks...

EDIT: bijkomend vraagje, voor betere opname orals in een kuur, is het nu grapejuice of grapefruitjuice dat dat doet?

Laatst bewerkt:
wat bedoel jij nou met 5x5 dat is bij mij ff niet duidelijk.

Natuurlijk kan je gewoon 5x5 schema doen, als dat bij jou goed werkt dan werkt het tijdens een kuurtje alleen maar beter.

• Topic Starter Topic Starter
wat bedoel jij nou met 5x5 dat is bij mij ff niet duidelijk.

trainingsschema, in mijn ogen de perfecte splitsing tussen kracht en massa. Meer info:
Bill Starr's 5 x 5 program... Variation per Madcow2 (thanx) So here it is! K up now! - EliteFitness.com Bodybuilding Forums

Natuurlijk kan je gewoon 5x5 schema doen, als dat bij jou goed werkt dan werkt het tijdens een kuurtje alleen maar beter.

Maar zou het tijdens dat kuurtje niet nog beter werken als ik er nog een dagje of 2 bijdoe?

Is de opbouw van Bill starrs schema niet gerich op naturals? hiermee wil ik zeggen dat de opbouwfase gericht is op een bepaald doel in krachttoename die je in de toekomst voor ogen hebt, en ik veronderstel dat je als kuurder wel veel snellere resultaten zal behalen wat de voorspellingen en structuur van je schema in de war kan brengen.

Als je er toch voor kiest kan je gerust nog verschillende nevenoefeningen in verwerken, aangezien je minder snel overtraind zal geraken.

Ik ben bestwel benieuwd naar de resultaten van iemand die aan de AAS zit en bill starr volgt. Succes.

• Topic Starter Topic Starter
Is de opbouw van Bill starrs schema niet gerich op naturals? hiermee wil ik zeggen dat de opbouwfase gericht is op een bepaald doel in krachttoename die je in de toekomst voor ogen hebt, en ik veronderstel dat je als kuurder wel veel snellere resultaten zal behalen wat de voorspellingen en structuur van je schema in de war kan brengen.

Ja het is gericht op naturals, daarom wil ik graag wat aanpassingen maken om het nog beter werken tijdens een cycle. Mijn doel is om in de cycle ipv 2.5% improvement per week naar de 5% te gaan. Hoger dan dat lijkt me te riskant voor blessures. Na de kuur gaat dan waarschijnlijk de terugval komen, maar dat is voor later :) Ik denk ms te stacken met iets specifiek voor kracht, winny of fluoxymesterone ofzo.

Als je er toch voor kiest kan je gerust nog verschillende nevenoefeningen in verwerken, aangezien je minder snel overtraind zal geraken.

Dat was ook 1 van mijn gedachtegangen, een extra dag inlassen voor nevenoefeningen te doen, en tijdens de hoofddagen het aantal sets ms van 5 naar 7 te brengen.

Laatst bewerkt:
Wat goed werkt als je clean bent gaat enkel maar beter werken als je 'on' bent dus ik zou er niets aan veranderen als je dat programma wil doen tijdens je kuur

Terug
Naar boven