Fitness Seller

AS in Egypte

Leviathan

aka Jordi
Elite Member
R.I.P.
10 media-items
Waardering
2
Bro's,

Kan iemand me vertellen welke producten er in de Egyptische apotheken verkrijgbaar zijn en wat ongeveer de prijzen hiervan zijn??

Mn zus woont sinds n paar maanden in Egypte en t zou me n hoop geld kunnen schelen.

Sustanon, primoteston, deca 50, proviron, HCG, clomid, STH, femara, nolvadex..en vast nog wel meer..Prijzen ????..

heel goedkoop bro :)

D.W.

kwil mijn adress ook wel geven

• Topic Starter Topic Starter
dutch windmill zei:
Sustanon, primoteston, deca 50, proviron, HCG, clomid, STH, femara, nolvadex..en vast nog wel meer..Prijzen ????..

heel goedkoop bro :)

D.W.

Sust schijnt rond n euro de amp te zitten...de rest geen id.

@Bocca: ik ga er geen handel mee opzetten want dat zou verboden zijn nietwaar?? :D

gij niet he uw zuster en aangezien zij in egypte woont en enkel pakjes stuurt naar een vriend is er nx illegaal :)

maar dan wordt ik ook een goede vriend van je zus. :D

on-topic:
het invoeren van a.s. is nog steeds verboden. Het zou me niks verbazen als pakketjes uit Egypte wat strenger onder de loep worden genomen ivm terroristische aanslagen e.d.
Je kan proberen anoniem of met een valse id een postbus te huren om daar alles heen te sturen. Ik denk namelijk niet dat a.s. zo hoog op de prioriteiten lijst van justitie staat dat *** agent voor je postbus gaat liggen posten :D

Edit: het woordje o o m wordt gecensureerd? Bizar. ???

• Topic Starter Topic Starter
Lauw zei:
on-topic:
het invoeren van a.s. is nog steeds verboden.

Edit: het woordje o o m wordt gecensureerd? Bizar. ???

Idd...invoer is strafbaar. Ik heb wel eerder pakjes via luchtpost gehad, kwamen zonder problemen over. Mocht er 1 worden onderschept heb ik pech gehad en kan ik (ondanks dat ze er geen boodschap aanhebben) zeggen dat ik niet wist dat het verboden is :D .

waar kwamen oxy's ookal weer vandaan? Egypte ?

alles wat naar een postbus gestuurd wordt, heeft veel meer kans om gecontroleerd te worden.

Terug
Naar boven