XXL Nutrition

aspireren tijdens injectie

hardbody

Advanced Bodybuilder
Waardering
4
Lengte
1m79
Massa
101kg
Vetpercentage
7%
Is het noodzakelijk om te aspireren tijdens een injectie van steroide op water basis zoals winstrol?IK spuit winstrol depot in mn schouders maar trek de zuiger niet terug,kan dat kwaad?

Aspireren.....Altijd.

Het zal je maar gebeuren dat je in een adertje zit. In het minst erge geval zal je wat duizelingen hebben. maar er zijn gevallen bekend die minder prettig verliepen.

dingen op waterbasis kan je zo in een ader spuiten heeft alleen weinig nut. omdat je dan het depot effect van de spier niet hebt. dingen die op olie gebaseerd zijn is anders als je dat in aders puit kan er een deel van je long of hart afsterven 1 van de 2 maar weet zo ff niet meer.

!!BarmaN!! zei:
dingen op waterbasis kan je zo in een ader spuiten heeft alleen weinig nut. omdat je dan het depot effect van de spier niet hebt. dingen die op olie gebaseerd zijn is anders als je dat in aders puit kan er een deel van je long of hart afsterven 1 van de 2 maar weet zo ff niet meer.
Grootste gevaar is longembolie dat is het afsterven van longblaasjes

• Topic Starter Topic Starter
Als het depot effect weg is dan wordt winstrol snel affgebroken in mn lichaam,toch?Denk dat het best lastig is om effe de zuiger terug te trekken als de naald erin zit,want ik doe het allemaal zelf.

hardbody zei:
Als het depot effect weg is dan wordt winstrol snel affgebroken in mn lichaam,toch?Denk dat het best lastig is om effe de zuiger terug te trekken als de naald erin zit,want ik doe het allemaal zelf.
Aspireren lukt wel je moet er gewoon je tijd voor nemen en zet hem anders inje been dan kan je er wel goed bij...ik zelf spuit ook winny in mijn schouders en als ik het zelf moet doen lukt het ook aardig dus try it maar wel ASPIREREN!!

• Topic Starter Topic Starter
OK voortaan ga ik aspireren,bedankt voor de info.

Het zekere voor het onzekere nemen,dus altijd ASPIREREN!

Terug
Naar boven