XXL Nutrition

Aspro 500 + koffie, iemand al geprobeerd?

Lenn

Freaky Bodybuilder
Waardering
79
Lengte
1m70
Massa
83kg
M'n trainingsmaat zei net tegen me dat hij dit had geprobeerd. Half uur voor het trainen 2 Aspro 500's nemen en kwartier voor de training koffie drinken. Je geraakt helemaal opgepompt en je blijft heel de dag opgepompt. Dit omdat zo'n Aspro 500 een bloedverdunner is en koffie je een hogere bloeddruk geeft.

Zijn er mensen die dit al eens geprobeerd hebben?

waarom geen redbull inplaats van koffie:p

Ik hou niet zo van aspirine, het belemmert eiwit synthese en trouwens trainen met pijnstillers lijkt me niet de beste manier om met je lichaam om te gaan. En dat voor een beetje pomp .... nah.

trouwens, zijn die aspro's geen bruistabletten ... krijg je vast mooie schuimende koffie van :)

is ook ideaal als je het koud hebt ;)
maar je kan beter cardio asperine nemen, vrij in apotheek trouwens ;)

wel opletten met bloedverdunners, teveel van het goedje zorgt voor bloedvergiftiging

Aspirine is niet echt geschikt voor dagelijks gebruik...

Aspirine is vrij sterk maagprikkelend: als het nu als nieuw geneesmiddel zou moeten worden geregistreerd als pijnstiller zou dat waarschijnlijk niet lukken. Bij gebruik kunnen maag-klachten en zelfs maagbloedingen ontstaan. Aspirine heeft vooral in hoge doseringen ernstige bijwerkingen, met name de al genoemde maagbloedingen maar ook oorsuizen en doofheid kunnen optreden. Ook weet men dat het gebruik ervan tijdelijk de aanmaak van testosteron vermindert, maar dit neveneffect heeft geen blijvende of erg schadelijke werking.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zei ook tegen hem dat dat niet gezond lijkt om elke dag te nemen. Hij had het daarom maar eens 1 keer geprobeerd.

Terug
Naar boven