- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik vind van niet. Meer van hetzelfde, de setting kan me niet boeien(en té pro-vs naar mijn zin, en ze durfden duidelijk niet ingaan op het racisme/slaverij deel van die tijd), desmonds deel zuigt absolute anusboter(was net een mmorpg-fetchquest en guards grinden) en het einde is wéér een cliffhanger naar een volgend deel/spinoff.
Main storyline is dan weer wel goed, buiten dat het na de "character switch" echt wel even inkakt tot een paar missies later. Einde van Haytham's deel vond ik zalig gedaan, ga niet spoilen, maar je vermoed wel zoiets tijdens het spelen zelf, als dat dan echt blijkt is dat vrij baffling.
100% waard om te spelen, maar ik vind persoonlijk 1(setting) en 2(storyline) beter. Zit zowat op het niveau van Brotherhood, en Revelations was echt slecht gewoon.
Revelations had wel een hele mooie setting.. deze heeft dat ook, maar dat oudere trekt me meer. Gameplay is wel verbeterd en zeker een aanrader. Calyptus zegt precies wat ik ook vind, de setting van I sprak mij t meest aan en t totale verhaal van II. Alhoewel, hoe verder ik kom in dit spel, hoe beter die wordt. Wordt vervolgd..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]