Beoordeling:
10/10 ++ Aanrader
Mijn review:
Had gezien dat in Amerika ook de v2 van assault goede reviews kreeg dus daarom wilde ik het proberen en aangezien ik altijd hard ben gegaan op de gewone Assault kon ik niet wachten om deze te testen..
Wederom lekkere energie, goede pomps en ook merkbaar veel meer/langer uithouding.
Nog een groot voordeel is geen crash ( voor mij soortgelijke werking zoals Noxipro maar dan zonder de crash ) en voor de prijs moet je het ook al niet laten ( Body&Fit heeft deze in introductie aanbieding staan nu )
Alles ging zeer vlot en goed en had echt een drang om door te trainen.
Kortom lekker maar toch relaxed getraind geen overdreven zenuwachtig/opgefokt gedoe of dergelijke..
Dikke tien op tien !
- Soort supplement: Pre-workout shake
- Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -100% vetvrije spiermassa
-Verlies meer lichaamsvet
-Spieren worden sterker
-Fantastische spierpomps
-Spieren presteren langer - Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
- Hoe lang heb je het supplement gebruikt? net binnen van vandaag dus 1training
- Hoe is de smaak van dit supplement? Lemon lime ( super )
- Welke dosis heb je gebruikt? 1scoop
- Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
- Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, extra samples,shakebeker,..
- Wat heb je voor dit supplement betaald? 24.50€
- Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker, als deze even goed blijft werken zoals de eerste Assault blijf ik deze zeker aankopen
Mijn review:
Had gezien dat in Amerika ook de v2 van assault goede reviews kreeg dus daarom wilde ik het proberen en aangezien ik altijd hard ben gegaan op de gewone Assault kon ik niet wachten om deze te testen..
Wederom lekkere energie, goede pomps en ook merkbaar veel meer/langer uithouding.
Nog een groot voordeel is geen crash ( voor mij soortgelijke werking zoals Noxipro maar dan zonder de crash ) en voor de prijs moet je het ook al niet laten ( Body&Fit heeft deze in introductie aanbieding staan nu )
Alles ging zeer vlot en goed en had echt een drang om door te trainen.
Kortom lekker maar toch relaxed getraind geen overdreven zenuwachtig/opgefokt gedoe of dergelijke..
Dikke tien op tien !

Hij is ook lekker van smaak he?

Ik vind zelf de smaak en energie erg prettig!
Ben alleen niet nieuwsgierig genoeg geworden om hem aan te schaffen