AndroidHealthClinic

Review Assault v2 | Musclepharm - NV

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -100% vetvrije spiermassa
    -Verlies meer lichaamsvet
    -Spieren worden sterker
    -Fantastische spierpomps
    -Spieren presteren langer
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? net binnen van vandaag dus 1training
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Lemon lime ( super )
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1scoop
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, extra samples,shakebeker,..
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 24.50€
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker, als deze even goed blijft werken zoals de eerste Assault blijf ik deze zeker aankopen

Mijn review:

Had gezien dat in Amerika ook de v2 van assault goede reviews kreeg dus daarom wilde ik het proberen en aangezien ik altijd hard ben gegaan op de gewone Assault kon ik niet wachten om deze te testen..

Wederom lekkere energie, goede pomps en ook merkbaar veel meer/langer uithouding.
Nog een groot voordeel is geen crash ( voor mij soortgelijke werking zoals Noxipro maar dan zonder de crash ) en voor de prijs moet je het ook al niet laten ( Body&Fit heeft deze in introductie aanbieding staan nu )
Alles ging zeer vlot en goed en had echt een drang om door te trainen.
Kortom lekker maar toch relaxed getraind geen overdreven zenuwachtig/opgefokt gedoe of dergelijke..

Dikke tien op tien !

newassault_productimage.jpg

Heb hem gister besteld, expres na 22u omdat hij dan morgen geleverd wordt. Zaterdag en zondag eerste testen! Dan edit ik deze post voor een review.

Heb hem gister besteld, expres na 22u omdat hij dan morgen geleverd wordt. Zaterdag en zondag eerste testen! Dan edit ik deze post voor een review.
Bedankt voor je bestelling. Dan gaan we deze vandaag netjes verwerken en ontvang je deze morgen. Ben erg benieuwd naar jouw ervaring en deel hem zeker:cool:

Ralf

iemand die strong en deze heeft geprobeerd en verschil merkt?

Ik heb hem ook binnen thnx.
Morgen 1ste inname.

29ksxfb.jpg

Heb nog 2 xxl en een gewone oude pot weg te werken maar ga deze zeker testen dus alvast de reviews volgen. Nieuwsgierig naar een vergelijking met de nieuwe jack3D trouwens.

Heb nog 2 xxl en een gewone oude pot weg te werken maar ga deze zeker testen dus alvast de reviews volgen. Nieuwsgierig naar een vergelijking met de nieuwe jack3D trouwens.

Die heb ik niet en de 1e 30 trainingsdagen heb ik hier voldoende aan.

Mijn ervaring met Assault v2:

Ik heb vanmorgen 1 scoop gemengd met 300ml water en ingenomen 30min. voor mijn training.
Na +- 20min. begon ik iets te zweten en voelde me wat trillerig, het begon al te werken dus.

Heb me laatste FB highrep training gedaan want zondag ga ik naar een 5x5 training zie spoiler.
Training afgewerkt met superset ez scottcurl / ez sckullcrucher. Pumping all the Whey :rocknana:

Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? FB highrep training
Hoe lang heb je het supplement gebruikt? net binnen van vandaag dus 1training
Hoe is de smaak van dit supplement? Lemon lime ( als je dit niet gewend bent is het rond uit goor, even naspoelen met water en een kauwgum)
Welke dosis heb je gebruikt? 1 volle scoop in 300ml water
Waar heb je het supplement gekocht? BODY EN FITSHOP
Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, extra samples
Wat heb je voor dit supplement betaald? €24.50
Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ik heb nu voldoende voor 30 trainingen en beslis na 1 pot of ik het weer ga kopen.

Versie 1 werkte lekker alleen voelde ik me na de training altijd misselijk, belabberd en lam, echt niet vooruit te branden. Misschien deze maar eens proberen.

update: 2 uur na training nog vol energy

Ik heb hem ook binnen thnx.
Morgen 1ste inname.
Ik ben benieuwd, houd ons op de hoogte! :) De nieuwe Assault is echt een topper aan het worden :1e: Ik vind zelf de smaak en energie erg prettig!:cool:
Top, houd ons op de hoogte! :)
Mijn ervaring met Assault v2:

Ik heb vanmorgen 1 scoop gemengd met 300ml water en ingenomen 30min. voor mijn training.
Na +- 20min. begon ik iets te zweten en voelde me wat trillerig, het begon al te werken dus.

Heb me laatste FB highrep training gedaan want zondag ga ik naar een 5x5 training zie spoiler.
Training afgewerkt met superset ez scottcurl / ez sckullcrucher. Pumping all the Whey :rocknana:

Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? FB highrep training
Hoe lang heb je het supplement gebruikt? net binnen van vandaag dus 1training
Hoe is de smaak van dit supplement? Lemon lime ( als je dit niet gewend bent is het rond uit goor, even naspoelen met water en een kauwgum)
Welke dosis heb je gebruikt? 1 volle scoop in 300ml water
Waar heb je het supplement gekocht? BODY EN FITSHOP
Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, extra samples
Wat heb je voor dit supplement betaald? €24.50
Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ik heb nu voldoende voor 30 trainingen en beslis na 1 pot of ik het weer ga kopen.
Goede training, bedankt voor het delen van je mening! :)
Versie 1 werkte lekker alleen voelde ik me na de training altijd misselijk, belabberd en lam, echt niet vooruit te branden. Misschien deze maar eens proberen.
Deze nieuwe versie is ook kwa energie anders samengesteld. Wat ik denk dat het eventueel kan komen door te hoge dosering. Waardoor je ook hoger in de stimulanten zit.

Ralf

Hierbij even mijn review van Assault, nu 2x gebruikt!

Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Extra energie en focus in de gym, vooral in de ochtenden. Om zo direct vanaf het begin volledig te kunnen knallen.
Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Nu twee ochtenden achter elkaar
Hoe is de smaak van dit supplement? Lemon/Lime. Erg goed! Ik zeur nooit over de smaak van een PWO maar in vergelijking is dit toch veruit de meest plezierige die ik heb gebruikt. Voor de smaak hoef je het dus niet te laten.
Welke dosis heb je gebruikt? 1e keer 2/3e scoop, deze keer een hele dosering (plus een beetje extra)
Waar heb je het supplement gekocht? B&F
Wat heb je voor dit supplement betaald?/B] €24.50[
Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen?

Dat valt nog te bezien. Ik ben niet zo'n hele grote PWO gebruiker, maar heb in het verleden wel een aantal goede ervaringen ermee gehad. Die toename in focus en energie wilde ik wel weer proberen, en de Assault heb ik goede dingen over gelezen.

De eerste training merkte ik vrij weinig van de werking. Geen extra pomp of focus, wel voldoende energie die ook na de training nog aanhield. Normaal ben ik wel meer kapot van een benentraining, nu voelde dat dus wat minder zo. Omdat ik 2/3e van een dosering had gebruikt kan het zijn dat ik hierdoor de extra effecten miste.

Vandaag de tweede training en een volledige dosering gebruikt plus een klein beetje extra. Borst & triceps stonden op het schema. Waar ik bij eerdere PWO's een echte toename in kracht, energie en focus merkte, is dat bij Assault toch wat minder. Ik merk dat de energie omhoog gaat en ook langdurig aanwezig blijf. Met andere woorden, met dezelfde intensiteit en volume ben ik minder kapot van de training. Dit is dus wel een pluspunt, aangezien ik ook op zoek was naar die extra energie. Qua krachttoename, focus en dat echte 'wow' gevoel compleet met tintelingen en alles heb ik niks gemerkt.

Ik ga het uiteraard de komende tijd verder proberen, ook bij de trainingen van 18-19u na het werk. Wellicht dat ik dan wel meer werk van het effect, omdat ik dan wat eerder op de middag mijn laatste eten naar binnen werk. Nu gaat de merk / whey / Ultra fine oats een uurtje voor de training naar binnen en de Assault circa 30 mins voor de training.

Qua crash merk ik ook totaal niks, en dat is een groot pluspunt!

goeie reviews ;) Ben alleen niet nieuwsgierig genoeg geworden om hem aan te schaffen

ik vind het een geweldig product heb lang getraind zonder supps maar sinds ik serieus met men voeding en uitgaansgedrag( take the water loose the boose)bezig ben neem ik men eiwitten creatine en deze pre-workout
ik kan je als ik doodop ben van een zware dag werk en ik neem 20min. voor men training deze shake ik trug volgeladen wordt door goede moed die heel men training aanhoud geen negatieve effecten gwn lekkere drang om door te pompen

ik vind het een geweldig product heb lang getraind zonder supps maar sinds ik serieus met men voeding en uitgaansgedrag( take the water loose the boose)bezig ben neem ik men eiwitten creatine en deze pre-workout
ik kan je als ik doodop ben van een zware dag werk en ik neem 20min. voor men training deze shake ik trug volgeladen wordt door goede moed die heel men training aanhoud geen negatieve effecten gwn lekkere drang om door te pompen
Bedankt voor je review! Deze variant van Assault is echt een topper en krijgen we veel goede reacties op. :cool: We zien een lichte verschuiving in bestellen van pre-workouts, veel mensen kiezen voor bijvoorbeeld Assault. Puur vanwege zijn hoge hoeveelheid werkzame stoffen:cool:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Heb deze gemist :D na wedstrijd weer aan de slag hiermee !

Goeie reviews lees ik hier :) En daar kan ik mij ook wel in vinden, een heerlijke pre workout met een heerlijke smaak!
Vooral die smaak mis ik weleens bij andere!

Goed pre-workout, alleen veel moeite met slapen, neem het rond 18:00 en val pas rond 1:30 in slaap..

Terug
Naar boven