AndroidHealthClinic

Australische zwemmer zoekt hulp met haai aan been

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
SYDNEY (ANP) - Een Australische zwemmer heeft een aanval van een haai overleefd en is met de auto hulp gaan zoeken, terwijl de haai nog altijd in zijn been beet. De man zwom in New South Wales, toen hij in zijn been werd gebeten door een wobbegong haai, een Australisch soort.

,,Ik heb hem meteen met beide handen zo stevig mogelijk vastgepakt om te voorkomen dat hij zou gaan schudden. Ik wist dat ik zo naar de kant moest zwemmen.'' Aan de kant probeerden omstanders de man te helpen, maar de haai wist van geen wijken. Daarop is de Australiër met de auto hulp gaan zoeken. Reddingswerkers wisten de 60 centimeter lange haai los te krijgen door er koud water overheen te gooien.

DBC01 zei:
SYDNEY (ANP) - Een Australische zwemmer heeft een aanval van een haai overleefd en is met de auto hulp gaan zoeken, terwijl de haai nog altijd in zijn been beet. De man zwom in New South Wales, toen hij in zijn been werd gebeten door een wobbegong haai, een Australisch soort.

,,Ik heb hem meteen met beide handen zo stevig mogelijk vastgepakt om te voorkomen dat hij zou gaan schudden. Ik wist dat ik zo naar de kant moest zwemmen.'' Aan de kant probeerden omstanders de man te helpen, maar de haai wist van geen wijken. Daarop is de Australiër met de auto hulp gaan zoeken. Reddingswerkers wisten de 60 centimeter lange haai los te krijgen door er koud water overheen te gooien.

dbc heb je dit zelf verzonnen ofsow?? :p

• Topic Starter Topic Starter
Nee, in tegenstelling tot wat sommigen beweren verzin ik niets, ook mijn eigen bevindingen niet :cool: :cool: :cool:

Kwestie van goed surfen! :D

Dit bericht stond trouwens 'gewoon' op Zonnet.nl/nieuws en ik heb al iemand gesproken die er in het buitenland een videofragment van zag.

wow, die vent heeft weer wat te vertellen in de kroeg :D

hey, er hangt wat aan je been.
Ja nu je het zegt.... :D

filmpje! :D:D

zal wel fijn auto rijden zijn met een 60 cm lange haai aan je been :D

kon hij, eenmaal op de kant, die haai niet gewoon met een steen op ze kop rammen ???

Hoe is het nu met de haai?

Hij maakt het goed. Volgende week mag hij weer terug de zee in. Hij moet nog wel langs de tandarts, en misschien wel naar een psycholoog om de traumatische ervaring te verwerken.

haai , daar ben ik weer :D

deze post is echt gebeurd jongens:D wel n beetje oud maargoed:) bah!!!zie je nou waarom ik een hekel heb aan die rotbeesten?je zou maar met een great white aan je been lopen:rolleyes:

Hij zal vast een haaienpak aangehad hebben... Eigenlijk zou ie het als een compliment moeten opvatten dat die haai em ongevraagd een blowjob wilde geven :banana:

RobertHosper zei:
deze post is echt gebeurd jongens:D wel n beetje oud maargoed:) bah!!!zie je nou waarom ik een hekel heb aan die rotbeesten?je zou maar met een great white aan je been lopen:rolleyes:
Met een witte haai aan je been ga je nergens meer heen zoiets kan je niet vooruit trekken.

het was ironisch bedoeld denk ik ;)

Ik lust geen haaievinnensoep, ik eet het uit principe.

(vrij naar Hans Teeuwen)

Terug
Naar boven