Fitness Seller

Auto tinten

Converse

Competitive Bodybuilder
Waardering
167
Lengte
1m86
Massa
91kg
Vetpercentage
11%
Iemand die een bedrijfje kent in Oost-vlaanderen of eventueel west-vlaanderen die auto ruiten tint voor een vrij goedkoop bedrag?

Is dit moeilijk dan ?
serieus maat ik heb echt geen flauw idee maar klinkt toch alsof je er een film(laag) over het raam aanbrengt ?!

Ik zoek trouwens wel voor je ondertussen ! ;)

Ik zou gewoon zo'n stickervel erop laten plakken ziet er evenmooi uit en je kan het er eventueel nog afhalen.

Daar moet je toch wel wat handigheid in hebben, zodat er geen luchtbellen onder gaan zitten.
Of ik heb echt de verkeerde dingen gezien, in contrast met dit of ik ben gewoon een LUL :D
maar gaat dat niet heel makkelijk met water en een trekker?? trekker is z'n ruitenwisser ding , JEZUS Ray :o:(

Of ik heb echt de verkeerde dingen gezien, in contrast met dit of ik ben gewoon een LUL :D
maar gaat dat niet heel makkelijk met water en een trekker?? trekker is z'n ruitenwisser ding , JEZUS Ray :o:(

Je moet inderdaad water met sop gebruiken, maar zelfs dan krijg je grote luchtbellen niet helemaal strak.

Weet niet of je weleens een screenprotector op bijv je mobieltje hebt geplakt, maar de kans dat het mislukt is vrij groot :D.

Dit is toch wel een vak apart als je er geen ervaring in hebt, het is best wel moeilijk om dat ding perfect op de randen te krijgen zonder luchtbellen. Ik zou zeggen gebruik google.

Je moet inderdaad water met sop gebruiken, maar zelfs dan krijg je grote luchtbellen niet helemaal strak.

Weet niet of je weleens een screenprotector op bijv je mobieltje hebt geplakt, maar de kans dat het mislukt is vrij groot :D.
Ik ben helemaal up to date !
ik snap u'm nu ;)

Dank je maat.......

Spuitbus ;)

het is bijna niet te doen om het mooi zonder luchtbellen zelf te plaatsen.

zelfs niet als je de ruit eruit haald

Bij een gemiddeld bedrijf kost het je tussen de 300 a 400 euro. ligt een beetje aan de grote van je ramen

• Topic Starter Topic Starter
Inderdaad. Om dit zelf te doen zie ik dit niet zitten.
Zoals hier boven al staat moet je hier echt wel ervaring in hebben om dit perfect zonder luchtbellen te kunnen doen.

300-400€ zijn de bedragen voor je ruiten te laten branden?
100-200€ is eerder als je er een vel over laat kleven?

Maar vind niet echt direct bedrijven die dit hier in de buurt doen.

Me zwager is hier erg goed in.

De truck zit hem in het "krimpen" en "rekken".
Je brengt het aan met een phön (shit, hoe schrijf je dat?) Zo een ding waarmee je je harden droog blaast :roflol:

En dan krimpt de folie, of je kan het rekken. Is inderdaad een lastig truckje.
Want als het net verkeerd gedaan wordt, dan krult ie op bij je raam rubbers

Carglass doet dit zelfs.

Terug
Naar boven