XXL Nutrition

Nieuws Autochtone R'dammers bijna minderheid

Jesseh

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
AMSTERDAM – In 2012 zullen er in Rotterdam meer allochtonen dan autochtonen zijn. Dat voorspelt het Centrum voor Onderzoek en Statistiek (COS) als de huidige trend van immigratie en geboorten doorzet.

m1ezp4iadwiz.jpg
Dat meldt het AD.
Het aantal inwoners in Rotterdam stijgt met meer dan 400 per maand. Het aantal autochtone Rotterdammers neemt echter af.
,<center>,,[Afbeelding niet meer beschikbaar]
</center> Inmiddels is nog slechts 52 procent van de inwoners van de havenstad autochtoon, in 1990 was dit nog 60 procent.

Jonge inwoners

Met name onder jonge inwoners neemt het percentage allochtonen toe. In de leeftijdscategorie 0-14 is 38 procent autochtoon.
Volgens het COS is moeilijk te voorspellen of de trend zal doorzetten. “De groei van het aantal allochtonen wordt deels verklaard door immigratie. De laatste jaren vestigen zich relatief veel Roemenen, Polen en Chinezen hier.”
“De economische crisis heeft vooralsnog geen invloed op die trend. Maar wat niet is, kan nog komen”, stelt het COS.

Kleinkinderen

“Ook het geboortecijfer laat zich moeilijk voorspellen. De kleinkinderen van migranten worden bovendien gedefinieerd als autochtoon. Deze groep groeit de komende jaren.’’
De bevolkingsgroei is het sterkst onder Antillianen en Marokkanen. Naast de autochtone Nederlanders vormen Marokkanen en Turken de grootste etnische groep.

http://www.nu.nl/algemeen/1958732/autochtone-rotterdammers-bijna-minderheid.html

gezellig :rolleyes:

Dan zal er toch echt meer gedoet en minder anticonceptie gebruikt moeten worden onder de autochtonen. Binnen Nederland is namelijk iedereen vrij om te kiezen hoeveel kinderen hij/zij neemt, en in welke stad hij gaat wonen. Kortom de autochtonen moeten niet zeiken maar kinderen baren

Allochtonen hebben vaak ook een familie die 3x zo groot is dan de familie van de gemiddelde autochtoon niet?

Who Cares ? Nu gaan er weer van die posts komen van die laag begaafde gasten die denken dat het blanke ras ondergaat

Who Cares ? Nu gaan er weer van die posts komen van die laag begaafde gasten die denken dat het blanke ras ondergaat

Nee, maar het is niet echt de bedoeling dat je in je eigen stad in de minderheid bent of wel soms, daarbij kost het bakken met geld, en zijn het 9 van de 10 keer jonge crimineeltjes die worden geboren.

Echt happy zou ik hier niet mee zijn, omdat de 2 genoemde groepen nogal vaak voor overlast zorgen.
Ik geef weinig om het feit of een etniciteit een meerderheid heeft maar wel welke dat is.

begin van het einde :janken:

Rotterdam ha das mooi.. daar woon ik niet , kbey...

Op langere termijn worden de steden sowieso overgenomen door de 'nieuwe Nederlanders' en 'nieuwe Belgen'. Komt omdat men geen spreidingsbeleid voert en de leefbaarheid steeds afneemt in de steden zodat de rijken en middenstanders de steden verlaten en aan de rand gaan wonen of in de gemeenten verder weg. Dit zal waarschijnlijk ook verder gaan als een olievlek...

in 2012 vergaat de wereld als het goed is dus maakt allemaal nie uit

R'dam :roflol:

Goed zo! Goed volproppen, muur er rond en klaar!

misschien moeten ze die zeecontainers eens wat beter controleren

Nee, maar het is niet echt de bedoeling dat je in je eigen stad in de minderheid bent of wel soms, daarbij kost het bakken met geld, en zijn het 9 van de 10 keer jonge crimineeltjes die worden geboren.

Wat is het dat een stad meer van 'jou' is dan van 'hen'?
En 90% van de pasgeborene wordt uiteindelijk crimineel! Je hebt wat uit te leggen...

misschien moeten ze die zeecontainers eens wat beter controleren

:roflol:

Het valt nog mee dat er nu wordt verondersteld dat 90% crimineel wordt, al meerdere malen voorbij zien komen dat 99% crimineel wordt.

:roflol:

Immigratie mag best strenger, en sneller.
Maar de meeste 3e generatie allochtonen die ik ken kunnen betere volzinnen maken dan de gemiddelde dbb'er. Ik zou me er niet al te druk om maken.

3de generatie allochtonen? Ga jij om met sub 12 jarigen dan? De term bestaat overigens niet en de groep geboren uit twee hier geboren allochtonen is vrij klein.

Terug
Naar boven