AndroidHealthClinic

Nieuws Autochtone R'dammers bijna minderheid

Rotterdam is toch al een pauperstad. Geen wonder dat er minder autochtonen wonen, die gaan liever ergens anders wonen.

vote geert ! voorkom een overname !

het is 30 seconden voor 12 jongens.

rechts zal ooit wel de boven hand halen op een dag is het voor iedereen wel es genoeg geweest

3de generatie allochtonen? Ga jij om met sub 12 jarigen dan? De term bestaat overigens niet en de groep geboren uit twee hier geboren allochtonen is vrij klein.

Ik had het inderdaad over die 12 jarigen die hier in de buurt rondlopen.
Maar je begrijpt wat ik bedoel toch.

ohw dacht dat ze nu al een tijdje in de minderheid waren.

Maakt niet uit als de criminaliteit en veiligheid maar niet omlaag gaat.

Who Cares ? Nu gaan er weer van die posts komen van die laag begaafde gasten die denken dat het blanke ras ondergaat

Ik, als we steeds minder en minder kinderen krijgen zal het wel zo zijn. Ik vind het in ieder geval beangstigend dat zoiets gebeurt, en ik vind het eerder een teken van laagbegaafdheid dat we dit laten gebeuren.

lang leve de multiculturele samenleving :woot:

Ik, als we steeds minder en minder kinderen krijgen zal het wel zo zijn. Ik vind het in ieder geval beangstigend dat zoiets gebeurt, en ik vind het eerder een teken van laagbegaafdheid dat we dit laten gebeuren.

Nou daar heb je het al. 20 kinderen nemen net als vroegah! Red je ras!!!!

jeps, 1 voor 1 afschieten is een goed alternatief.

De gouden middenweg blijft toch het beste voor iedereen, dat zullen extreem-links en extreem-rechts op een dag toch eens onder ogen moeten zien. Teveel instroom van allochtonen gaat de kwaliteit van de steden nu eenmaal omlaag halen, of de multi(k)(c)ul liefhebbers het nu graag horen of niet. Genoeg praktische voorbeelden op te noemen in binnen- en buitenland. Anderzijds zal totaal geen immigratie een land mogelijk ook tekort doen, bepaalde immigratielanden hebben zeker hun economie zien versterken door dergelijk beleid. En dus kan men alleen kiezen voor de middenweg, het goede van beide werelden en het slechte er bijnemen, maar wel zoveel mogelijk proberen te beperken en onder controle houden. Iets waar men helaas grotendeels in gefaald is de afgelopen decennia. Wat België betreft is dat wel degelijk grotendeels de schuld van links en de centrum-partijen.

Des te meer reden om Rotterdam te vermijden, tenzij je een schoonmaker of rioolreiniger zoekt.

Volgende stap, autochtonen buiten?:rolleyes:

Terug
Naar boven