AndroidHealthClinic

Avondeten!!

Ik eet elke 3u dus een echt avond eten zoals mijn ouders dat vroeger maakte zit daar niet bij.

Ik eet een lekker vol bordje met rijst en groenten en kip, elke avond..

Ik eet gewoon mee, ik zie niet in waarom ik dat niet zou doen. Tevens eten we altijd goed voedsel bv. rijst, aardappelen met groenten en altijd met kipfilet. Gewoon een beetje aangepast naar hoe ik het wil hebben. :)

ik ook gewoon mee, iets minder van de wat vettere dingen en wat meer van de koolhydraatrijke dingen... en dan wat ik tekort kom aan Cals omdat ik wat minder van de vettere dingen eet gewoon erna bijeten in de vorm van gezonde KH's en EIW

Ik eet negen van de tien keer gewoon groente met een stukkie vlees en meestal is dat een stukkie kipfilet.

hoeveelheid avondeten is bij mij vaak wat meer dan de maaltijden elders op de dag, maar kan die extra koolhydraten goed gebruiken aangezien ik om acht uur 's avonds ga trainen.

Eet of op mijn werk of thuis. Als ik thuis eet eet ik vanwege de afwijkende tijden alleen.

Vaak is de training precies tijdens de avondmaaltijd thuis. Ik warm het meestal op als ik terug van de training kom(schilt me toch weer een maaltijd bereiden op een dag ;)

By the way ik zit nu wel in de bulk,maar eet wel gewoon tot ik geen honger mee heb en niet van eet maar halfjes anders kan ik de rest van me maaltijden niet eten. Schiet niet op :)

Ik eet tot ik vol zit, en dat kan aardig wat zijn, meestal dus ook gewoon groente aardappels en een stuk vlees. Lekker. :)

Waarom zou je btw een half bordje eten?

lekkere cornflakes en groente's :D

In de bulk schep ik wat extra's op, in de cut wat minder (KH met name, groente liefst extra). En soms komt het zo uit dat mijn vriendin en ik apart eten, dan kan ik het nog makkelijker zelf bepalen (prut met koolvisfilet zonder rijst bijvoorbeeld)... met refeeds en zo is het lastig voor haar om te weten wat ik nu weer moet eten, dus als zij kookt vraagt ze me van te voren "veel of weinig" :)

Terug
Naar boven