MuscleMeat

Awakenings, 14 februari Eindhoven

Nog een plekje in de auto?:)

Ja hier. Khad er al topic over gemaakt mja :P

Awakenings Gashouder!!!!!
NYE was ook keihard.

Klokgebouw sla ik over, ik ga naar de 4 April editie in de gashouder.

Ps. Dat filmpje wat je ziet is gemaakt in de gashouder en niet in het klokgebouw.
Pps. haha ik was op die editie van awakenings, kzie mensen uit me vriendegroep.

Laatst bewerkt:
Ik ben er! :D

• Topic Starter Topic Starter
Awakenings Gashouder!!!!!
NYE was ook keihard.

Klokgebouw sla ik over, ik ga naar de 4 April editie in de gashouder.

Ps. Dat filmpje wat je ziet is gemaakt in de gashouder en niet in het klokgebouw.
Pps. haha ik was op die editie van awakenings, kzie mensen uit me vriendegroep.

vriendinnetje van mij is ook te zien op 33sec.

ben benieuwd hoe het is in eindhoven, nog nooit geweest daar.
Sfeer zal wel goed zijn denk ik. Ik zie liever mensen uit het Zuiden dan het Amsterdam e.o. , al is Awake natuurlijk altijd gezellig.

Present!

Geen Awake voor mij...een dag later wel aanwezig @Winterkriebels te Utrecht. Dat is ook ideaal...dan kan ik eerst de zondagtraining nog meepikken:D

Geen Awake voor mij...een dag later wel aanwezig @Winterkriebels te Utrecht. Dat is ook ideaal...dan kan ik eerst de zondagtraining nog meepikken:D

Rare dag op zondag.

Schijnt wel leuk feestje te zijn trouwens, Herfskriebels was ook vet.
Misschien pak ik hem ook wel mee, hangt er vanaf hoe ik zaterdag uit de strijd kom.

lijkt me wel een lekker feest, maar ben meer van kleinere clubs.....wat intiemer! veel plezier voor wie er naar toe gaat. :dance:

Ik ben er ook bij!

Ik ben al behoorlijk vaak in de gashouder geweest, en vorig jaar ook in Eindhoven, en ik vond die editie eigenlijk toffer dan de meeste in Adam. Natuurlijk ook wel omdat ik zelf uit eindhoven kom en dus veel bekende zie hier. Maar ook vanwege de keuze uit 3 zalen, wat je niet hebt in de gashouder. Adam is visueel wel beter, maar ik vond het geluid in het klokgebouw wel strakker. Naja, het gaat gewoon weer een erg vet feestje worden!

uh huh ik met me vriendin alleen word een ramp om het te vinden kan eindhoven totaal niet

bah egt weer zo'n pillen feest:( net nu ik mezelf heb belooft het weer rustiger aan te gaan doen:D:P

Ik ga ook samen met m'n vriendin, heb er al behoorlijk veel zin in! :D

Alleen nog ff snoepjes regelen :P

Rare dag op zondag.

Schijnt wel leuk feestje te zijn trouwens, Herfskriebels was ook vet.
Misschien pak ik hem ook wel mee, hangt er vanaf hoe ik zaterdag uit de strijd kom.

Idd..een rare dag ja. Maar aan de ene kant kan ik het zo wel rustig aan doen op zaterdagavond en zondag nog een goede training meepikken. Mja dan gaat het wel ten koste van mn maandag ben ik bang. Vorig jaar zat de sfeer er goed in, veel lekkere wijven en heerlijke muziek.

is goed ik zal je ff aanspreken, ik ga er vanuit dat jij de grootste buffel bent daar namelijk.

Zullen nog wel veel grotere kerels als mij rondlopen dus zou het niet doen. Spreek jou wel aan als ik je toevallig zou zien haha :spaz:

Aanwezig. :)

Verheug me alleen meer op 23 mei moet ik zeggen............:evilnana:

Wordt er nog een mini-meet in werking gezet of is dat een kansloze missie, daar ik er vanuit ga dat de nodige geesverruimende middelen tot ons genomen worden.

Terug
Naar boven