Fitness Seller

Awakenings, 14 februari Eindhoven

Staat nog altijd op de planning, alleen lastig om op het laatste moment nog vrienden op te trommelen die iets met de vriendin willen doen, soms is vrijgezel lastig haha.

Wordt er nog een mini-meet in werking gezet of is dat een kansloze missie, daar ik er vanuit ga dat de nodige geesverruimende middelen tot ons genomen worden.
Haha dat verwoord je mooi!

Hebben ze eigenlijk ooit drugshonden bij Awakenings? Ofja bij het Klokgebouw aangezien dat vaak gemeente-afhankelijk is.

De keren dat ik er ben geweest iig niet maar ben toch altijd een bietje bang als ik wat mee naar binnen moet nemen.

Hebben ze eigenlijk ooit drugshonden bij Awakenings? Ofja bij het Klokgebouw aangezien dat vaak gemeente-afhankelijk is.

De keren dat ik er ben geweest iig niet maar ben toch altijd een bietje bang als ik wat mee naar binnen moet nemen.

Ik heb nog nooit een hond gezien. Eindhoven is ook een stukje relaxter op dat gebied dan A'dam.

Iemand nog 2 kaartjes over misschien?

Stuur maar een PM! :D

Stop je drugs in een condoom en spoel em af met water. Deze zou je in nog een condoom kunnen doen voor de zekerheid.

Als je helemaal zeker wilt zijn kan je em ook in je anus stoppen :D
Dan smaken je pillen ook meteen wat minder bitter :D

Stop je drugs in een condoom en spoel em af met water. Deze zou je in nog een condoom kunnen doen voor de zekerheid.

Dan kan je altijd nog die pillen helemaal niet meer in je smoel stoppen als je ze eenmaal in je reet hebt gehad.Dan gewoon condoom eraf en pil weer terug in je reet.En geen bittere smaak en je pil werkt een stuk beter.

Gewoon aan m'n zak plakken met een plakbandje :P

Iedereen veel plezier en misschien tot vanavond! ;)

Heeft iedereen er beetj zin in ? Ik wel in iedr gval. Kga nu ff lekker na de kroeg en dan strax naar eindhoven:D

Het was oooo zo vetjes, met als absolute hoogtepunt The Advent & Industrialyzer en daarna A.Paul. Wat een heerlijk knallende bassen!!!

Het was lekker ragge! Maar 1 gevecht gezien, en ik heb me ook goed vermaakt op carl craig. 'Controle':rolleyes: was echt heel slecht.

Ja je kon gewoon naast de food stand gewoon ff nakken :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Ik begin nu pas nuchter te worden....

Het was oooo zo vetjes, met als absolute hoogtepunt The Advent & Industrialyzer en daarna A.Paul. Wat een heerlijk knallende bassen!!!

Hehehe was zeker vet alleen zie the advent toch liever alleen.... en dan ff wat meer tempo erin enz. Maargoed tijden the advent en A.paul lekker losgegaan vooraan!

Hoogtepunt was zonder twijfel Robert Hood. Begon gelijk te pompen als een gek haha! Paar ouwe Rachmad plaatjes zoals ie wel vaker doet altijd goed en voor de rest tjah dikke statische detroit techno.

Was zeker geslaagd! Josh Wink, Lekebusch en The Advent!! :D:D

Ja het was zekers weer vetjes. Ik was in het begin vooral veel bezig met wazig zijn. Pilletjes droppen, buisjes G nemen en hele tijd met iedereen bellen en sms'en om af te spreken. Eigenlijk pas vanaf uur of 5 echt geconcentreerd in zaal 1 staan raggen op the Advent en daarna A.Paul.

Moet zeggen dat ik het geluid op het einde ook erg vet vond, in het begin was het wat minder. Vond vorig jaar denk ik toch net wat vetter, maar het was weer een rete toffe avond. Jammer dat de lichtshow in eindhoven wat minder 'doordacht' is dan in A'dam. Volgend jaar ben ik er zeker weer bij! Ik heb in het livesets topic wat sets van awakenings gepost.

Terug
Naar boven