- Waardering
- 33
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha dat verwoord je mooi!Wordt er nog een mini-meet in werking gezet of is dat een kansloze missie, daar ik er vanuit ga dat de nodige geesverruimende middelen tot ons genomen worden.
Haha dat verwoord je mooi!
Hebben ze eigenlijk ooit drugshonden bij Awakenings? Ofja bij het Klokgebouw aangezien dat vaak gemeente-afhankelijk is.
De keren dat ik er ben geweest iig niet maar ben toch altijd een bietje bang als ik wat mee naar binnen moet nemen.
Stop je drugs in een condoom en spoel em af met water. Deze zou je in nog een condoom kunnen doen voor de zekerheid.Haha dat verwoord je mooi!
Hebben ze eigenlijk ooit drugshonden bij Awakenings? Ofja bij het Klokgebouw aangezien dat vaak gemeente-afhankelijk is.
De keren dat ik er ben geweest iig niet maar ben toch altijd een bietje bang als ik wat mee naar binnen moet nemen.

Stop je drugs in een condoom en spoel em af met water. Deze zou je in nog een condoom kunnen doen voor de zekerheid.
Als je helemaal zeker wilt zijn kan je em ook in je anus stoppen![]()
Dan smaken je pillen ook meteen wat minder bitter![]()
Gewoon aan m'n zak plakken met een plakbandjeStop je drugs in een condoom en spoel em af met water. Deze zou je in nog een condoom kunnen doen voor de zekerheid.
Als je helemaal zeker wilt zijn kan je em ook in je anus stoppen![]()
Dan smaken je pillen ook meteen wat minder bitter![]()

+1het was oooo zo vetjes, met als absolute hoogtepunt the advent & industrialyzer en daarna a.paul. Wat een heerlijk knallende bassen!!!
Het was oooo zo vetjes, met als absolute hoogtepunt The Advent & Industrialyzer en daarna A.Paul. Wat een heerlijk knallende bassen!!!