AndroidHealthClinic

Awakenings festival 2008

JaSz

* Natnek *
Elite Member
Waardering
26
Lengte
1m98
Massa
103kg
Vetpercentage
11%
Awakenings Festival 2008
Datum: 28-06-2008

Area V: Agoria & Oxia, Ben Sims, Boris Werner & Carlos Valdes, Christian Smith & John Selway (live), Dave Clarke, Mauro Picotto, Monika Kruse & Gregor Tresher, Rejected (live), Steve Rachmad

Area W: Alex Under (live), Damian Schwartz (live), Kabale und Lauhaus (live), Karotte, Marco Carola, Paco Osuna, Pitto (Live), Brent Roozendaal, Ricardo Villalobos, Richie Hawtin

Area X: Anoesjka, Derrick May, DJ Bone, Kenny Larkin, Kevin Saunderson, Oscar Mulero & Christian Wünsch, Peel Seamus, Stacey Pullen, The Advent (live)

Area Y: Adam Beyer, Cari Lekebusch, Joel Mull, Mark August, Olivier Giacomotto, Ortin Cam (live), Pär Grindvik, Stephan Bodzin & Oliver Huntemann, Terence Fixmer (live), The Youngsters & Scan X (live)

Area Z: Andreas Kremer, Cristian Varela & Pepo, Felix Kröcher, Gayle San, Marco Remus & Ramon Remus, Mario Ranieri & Frank Kvitta, Museum (live), Paul Boex & Marco Rane, PET Duo, Sven Wittekind (live)

Wie gaan er allemaal naar awakenings fest? ik ga ik heb mijn kaart binnen! en heb er al veel zin in. wat een super line up!

Awakenings Festival 2008

Area V: Agoria & Oxia, Ben Sims, Boris Werner & Carlos Valdes, Christian Smith & John Selway (live), Dave Clarke, Mauro Picotto, Monika Kruse & Gregor Tresher, Rejected (live), Steve Rachmad

Area W: Alex Under (live), Damian Schwartz (live), Kabale und Lauhaus (live), Karotte, Marco Carola, Paco Osuna, Pitto (Live), Brent Roozendaal, Ricardo Villalobos, Richie Hawtin

Area X: Anoesjka, Derrick May, DJ Bone, Kenny Larkin, Kevin Saunderson, Oscar Mulero & Christian Wünsch, Peel Seamus, Stacey Pullen, The Advent (live)

Area Y: Adam Beyer, Cari Lekebusch, Joel Mull, Mark August, Olivier Giacomotto, Ortin Cam (live), Pär Grindvik, Stephan Bodzin & Oliver Huntemann, Terence Fixmer (live), The Youngsters & Scan X (live)

Area Z: Andreas Kremer, Cristian Varela & Pepo, Felix Kröcher, Gayle San, Marco Remus & Ramon Remus, Mario Ranieri & Frank Kvitta, Museum (live), Paul Boex & Marco Rane, PET Duo, Sven Wittekind (live)

Wie gaan er allemaal naar awakenings fest? ik ga ik heb mijn kaart binnen! en heb er al veel zin in. wat een super line up!

:heart:

In Eindhoven?

Awakenings Festival 2008

vette line up btw.

Eindhoven? nee die is al voorbij he!

04-10-2008 Awakenings Gashouder
03-10-2008 Awakenings Gashouder
28-06-2008 Awakenings Festival 2008 Festivalterrein Spaarnwoude
10-05-2008 Awakenings Graansilo eerst aankomende editie!
23-03-2008 Awakenings Anniversary: Detroit Special Gashouder
22-03-2008 Awakenings Anniversary: UK Special Gashouder
21-03-2008 Awakenings Anniversary: Amsterdam Special Gashouder
26-01-2008 Awakenings Klokgebouw, Eindhoven

Ik wil er erg graag heen met mijn vriend, maar het valt samen met de TT-Assen. En dat gaat voor. Het valt elk jaar samen !@$#^&!!@#

Wat een goddelijke line up! Ik zou ook echt niet kunnen kiezen uit de area's!

tja principes! :D

present

• Topic Starter Topic Starter
misschien een meeting doen daaro :D

Zoals altijd: aanwezig.

Awake outdoor was vorig jaar ook heerlijk. Alleen ee beetje regen gehad.

Lekker in regenjas op een zeiltje liggen zonnen.

En het einde was helemaal geweldig. Dat stukje heb ik nog op mijn hyves staan. Kon gewoon niet stoppen met uit mijn panty gaan. Heerlijk.

Awake outdoor was vorig jaar ook heerlijk. Alleen ee beetje regen gehad.

Lekker in regenjas op een zeiltje liggen zonnen.

En het einde was helemaal geweldig. Dat stukje heb ik nog op mijn hyves staan. Kon gewoon niet stoppen met uit mijn panty gaan. Heerlijk.

met ritchie hawtin ofzo? dit jaar weer??

Aanwezig! :D

Vorig jaar naast Mysteryland het vetste feest van het jaar!

dit stukje is zo gaaf! heerlijk gewoon

Die heb ik op mijn hyve staan ook. Ging echt heerlijk daar!

Was ook heel grappig, toen het was afgelopen ging het ineens volop regenen.

Terug
Naar boven