MuscleMeat

Awakenings festival 2008

Het eerste awake festival is nog steeds een van de beste feesten die ik heb bezocht. De laatste twee niet bijgeweest helaas.

Die filmpjes zijn van t laatste feest. Heb je toch wat gemist. ;-)

Mijn allereerste feestje was Innercity toen het nog in die oude opzet was.

• Topic Starter Topic Starter
maar leaf ga je dit jaar weer? is toch een mooie line up!

Ik weet het nog niet. Even kijken hoe het allemaal uit komt.

Het eerste awake festival is nog steeds een van de beste feesten die ik heb bezocht. De laatste twee niet bijgeweest helaas.

2006 was ook echt superdik!!! leek net woodstock, iedereen lag te chillen op kleedjes in het gras, superlekker weer was het ook.

2007 was een beetje jammer van de constante dreiging van regen, maar we hebben nog geluk gehad dat het nagenoeg droog is gebleven.

2006 was ook echt superdik!!! leek net woodstock, iedereen lag te chillen op kleedjes in het gras, superlekker weer was het ook.

2007 was een beetje jammer van de constante dreiging van regen, maar we hebben nog geluk gehad dat het nagenoeg droog is gebleven.

2005 was geloof ik wel echt k*t weer...

Awake outdoor was vorig jaar ook heerlijk. Alleen ee beetje regen gehad.

Lekker in regenjas op een zeiltje liggen zonnen.

En het einde was helemaal geweldig. Dat stukje heb ik nog op mijn hyves staan. Kon gewoon niet stoppen met uit mijn panty gaan. Heerlijk.

Ben je er dit jaar bij Leaf? mogen we bij je op het zeiltje dan? :D

d

deze is ook mooi :D felix kröcher @ awake fest 07

Potverdomme, nu al kippenvel!

Techno, love & acid. Ahhhhh. :heart:

Ben je er dit jaar bij Leaf? mogen we bij je op het zeiltje dan? :D

d

Ik weet het nog niet. Maar als het zover is dan hoor je het wel.

Vorig jaar lag ik met een vriendin op t zeiltje en van lieverlee kwamen er steeds meer mensen bij liggen en later gewoon maar erbovenop. Gezellige bende dus weer.

Mooi man! De eerste keer was 't zo warm (of was 't de tweede, geheugen is wat dat betreft niet zo best ;)) dat ze een brandweerwagen inschakelde om de massa te koelen.

De edities daarop was 't telkens minder weer maar uiteraard wel heerlijk beuken in de tenten :D

Damn ik krijg er weer zin in!

Mooi man! De eerste keer was 't zo warm (of was 't de tweede, geheugen is wat dat betreft niet zo best ;)) dat ze een brandweerwagen inschakelde om de massa te koelen.

De edities daarop was 't telkens minder weer maar uiteraard wel heerlijk beuken in de tenten :D

Damn ik krijg er weer zin in!

23 graden en een zonnetje vind ik topweer! moet ook weer neit te heet zijn!

vet filmpje van hawtin, mijn vriend is geweest, ik wilde ook.. helaas pindakaas.

Terug
Naar boven