Leaf
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het eerste awake festival is nog steeds een van de beste feesten die ik heb bezocht. De laatste twee niet bijgeweest helaas.
2006 was ook echt superdik!!! leek net woodstock, iedereen lag te chillen op kleedjes in het gras, superlekker weer was het ook.
2007 was een beetje jammer van de constante dreiging van regen, maar we hebben nog geluk gehad dat het nagenoeg droog is gebleven.
Awake outdoor was vorig jaar ook heerlijk. Alleen ee beetje regen gehad.
Lekker in regenjas op een zeiltje liggen zonnen.
En het einde was helemaal geweldig. Dat stukje heb ik nog op mijn hyves staan. Kon gewoon niet stoppen met uit mijn panty gaan. Heerlijk.

Ben je er dit jaar bij Leaf? mogen we bij je op het zeiltje dan?
d
Potverdomme, nu al kippenvel!
Techno, love & acid. Ahhhhh.![]()

laten we nu een keer meeten voordat we helemaal naar de k*t zijn... en daarna nemen we samen wel wat versnaperingen![]()
2006 was ook echt superdik!!! leek net woodstock, iedereen lag te chillen op kleedjes in het gras, superlekker weer was het ook.
) dat ze een brandweerwagen inschakelde om de massa te koelen.
Mooi man! De eerste keer was 't zo warm (of was 't de tweede, geheugen is wat dat betreft niet zo best) dat ze een brandweerwagen inschakelde om de massa te koelen.
De edities daarop was 't telkens minder weer maar uiteraard wel heerlijk beuken in de tenten
Damn ik krijg er weer zin in!
Het eerste awake festival is nog steeds een van de beste feesten die ik heb bezocht. De laatste twee niet bijgeweest helaas.

Ik wil er erg graag heen met mijn vriend, maar het valt samen met de TT-Assen. En dat gaat voor. Het valt elk jaar samen !@$#^&!!@#
Wat een goddelijke line up! Ik zou ook echt niet kunnen kiezen uit de area's!