MuscleMeat

Ayatollahs vragen Castro om moslim te worden

Yzord

VIP ŸžõrЙ
Elite Member
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
167
Lengte
1m76
Massa
100kg
IRAN: AYATOLLAHS INVITE CUBAN LEADER TO BECOME A MUSLIM
Tehran, 22 Nov. (AKI) - Iran's religious authorities in the holy Shiite city of Qom have officially invited Cuba's revolutionary leader Fidel Castro, to convert to Islam, according to Hojatolislam Mohammad Reza Hakimi, quoted by Iran's Farda news agency. "I met Castro together with the Iranian foreign minister, Saiid Salili, and gave him some sacred Islamic texts translated into Spanish," said Hakimi, who recently returned from a government visit to Cuba.

"We spoke with Castro for several hours, and I think I almost managed to convince him to become a Muslim," Hakimi added. "Castro certain that Cuba is suffering from a lack of spirituality, and seems very interested in Islam, above all in the writing of Iran's revolutionary leader, Ayatallah Khomeini," Hakimi continued.

Khomeini in 1989 invited Mikhail Gorbachev, former president of the Soviet Union, to renounce Communism and to convert to Islam. Gorbachev's political and economic reforms in the mid-1980s triggered the non-violent transition from authoritarian to democratic forms of government in Eastern Europe, and from state-controlled to more free-market economies."

Het rekruteren is begonnen. En niet met de minste mensen zo te lezen :mad:

Beetje raar vind ik. Hoe kan je nou moslim zijn als je er niet echt in gelooft? Je kan niet ineens besluiten: "hmm ja ik denk dat ik maar moslim word vandaag." Dit heeft niets met geloof te maken, maar met politiek.

jaa hoorrr.....en als die demente castro moslim wordt, wil dit niet zeggen dat de zwaar gelovige christelijke bevolking dit ook effe wordt :S

moslim a way of life...

Ach die Castro zal wel high wezen van al die sigaren.
Iran gaat zoveel mogelijk tegenstanders benaderen van de VS.

strakke aktie van Iran. Dit (hoewel het slechts een gerucht is) zal de positie van Cuba t.o.v. van de VS nog verder verslechteren. En dan staat Iran als bondgenoot voor Cuba (en natuurlijk vice versa) te wachten onder het mom van "the enemy of my enemy is my friend". :)

wahahahhaha :D
Gaat lekker met die Ahmadidude...

Laatst bewerkt:
yeah right dat dat ooit zou gebeuren, dat betekent no more bacooo 's :( & cigares :(

Castro een ras echte communist die moslim wordt dat zal nooit gebeuren.

Ja, een communist die islam wordt, laat me niet lachen. Dit is gewoon een spelletje om de VS te tarten.

Denk wel dat Castro het doet man...
Denk ook wel dat ie naar Iran emigreert, en zijn land afstaat aan Amerika, en dara in Iran ayatollah wordt.

Tot op heden is hij in de ogen van moslims nog steeds infidel Castro.

Ach ja, kunnen ze best veel moeite insteken vind ik. Die man houdt t toch niet lang meer uit.

HAHAHA Dit is echt loos.... Castro Moslim ......... Dat kan helemaal niet want Castro is een Varken ....... En dat gaat volgens mij niet helemaal samen!

Homer17 zei:
Denk wel dat Castro het doet man...
Denk ook wel dat ie naar Iran emigreert, en zijn land afstaat aan Amerika, en dara in Iran ayatollah wordt.

ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahaahahahahahahawahahaha
dag dat dat gebeurt, sta ik op m'n kop m'n brocolli te eten :D

Geloof is slechts opium voor t volk......

edit delete

Laatst bewerkt:
Dictatuur en islam hebben niets met elkaar te maken, Stalin, Mao en Hitler waren ook geen voorstanders van de islam ;) . Maar ben maar niet bang Castro laat zich echt niet bekeren tot moslim.

Veel ayatollahs moeten even stoppen met het prediken van haat. Wat een ezels. Echt waar, je zou ze zo in een weiland kunnen zetten.

Terug
Naar boven