XXL Nutrition

azijnzuur

• Topic Starter Topic Starter
Oke thanks !

Verder nog tips of ideen ?

Verder nog iemand tips of sugesties ?

zoek zelf eens wat uit gozer

Gewoon injectiewater gebruiken en koel houden. Brand ook minder ;)

Ja dat wel maar niet langer dan een week houdbaar dan.

Ja dat wel maar niet langer dan een week houdbaar dan.

Klopt, maar ik maar ook alleen maar aan wat ik binnen een week gebruik. Verder staan de maagdelijke vialletjes mij niet in de weg in de koelkast. Wel ff koel houden als je het in de gym gaat zetten, dan houd je de optimale werking.
Ik ga in ieder geval als een speer, word er ook sterker van. PR van vorige maandag is gisteren alweer gesneuveld. Bruut spul :D

Klopt, maar ik maar ook alleen maar aan wat ik binnen een week gebruik. Verder staan de maagdelijke vialletjes mij niet in de weg in de koelkast. Wel ff koel houden als je het in de gym gaat zetten, dan houd je de optimale werking.
Ik ga in ieder geval als een speer, word er ook sterker van. PR van vorige maandag is gisteren alweer gesneuveld. Bruut spul :D

dan moeten het wel 100mcg vials zijn..welke igf heb je als ik vragen mag?

Ik heb ook global biotech,maar 100mcg per week vind ik best veel:(

Als je global hebt heb je er toch ook BW bijgekregen?

idd 100mcgr is genoeg voor 2 dagen 50mcgr,en eventueel 3 dagen,maar das echt niet veel.

Als je ervoor kiest dit spul te gebruiken.....doe het dan iig goed,en ga niet zitten pieteprutten met flut beetjes,doe je wel extra lang met je kitje,maar dat schiet niet op

Welke dosis hanteer je Johny en gebruik je ed of eod of E3D?

Welke dosis hanteer je Johny en gebruik je ed of eod of E3D?

Ik gebruik het alleen om mn borst wat bij te trekken, die loopt wat achter. Ik doe borst momenteel 2 x per week en zorg dat er minimaal 2 dagen tussen zitten. Dus 25 per borstspier per keer = 100 (1 vial) per week.

Ik zet ze direct na warming up in de gym. Lekkere pomp en na iedere training is er wel wat blijven zitten, ben er erg tevreden over. Ik zit nog vol in mn kuur dus ik pak hiernaast nog 900mg test-e/wk en 8 iu greentops HGH/wk verdeeld over drie dagen, minimaal een volle dag na de IGF dag.

Ik gebruik het alleen om mn borst wat bij te trekken, die loopt wat achter. Ik doe borst momenteel 2 x per week en zorg dat er minimaal 2 dagen tussen zitten. Dus 25 per borstspier per keer = 100 (1 vial) per week.

Ik zet ze direct na warming up in de gym. Lekkere pomp en na iedere training is er wel wat blijven zitten, ben er erg tevreden over. Ik zit nog vol in mn kuur dus ik pak hiernaast nog 900mg test-e/wk en 8 iu greentops HGH/wk verdeeld over drie dagen, minimaal een volle dag na de IGF dag.
Nice ...waarom verdeel je de HGH?
Omdat je tijdens de Igf dagen de verzadiging al hebt en het weekend rust dan?

Nice ...waarom verdeel je de HGH?
Omdat je tijdens de Igf dagen de verzadiging al hebt en het weekend rust dan?

Precies, dat is 1 kant van de zaak. Daarnaast stond er hier op dbb nog een artikel waaruit bleek dat als je dezelfde hoevelheid HGH in een paar korterere "bursts" gebruikt de netto rendemendten EN de eigen productie erna hoger zijn.

Terug
Naar boven