MuscleMeat

azijnzuur

Ik heb ook global biotech,maar 100mcg per week vind ik best veel:(

Ik deed gewoon in elke spier die ik ging trainen even aan beide kanten 25mcg, dus ik zat op training dagen wel op 100mcg a 150mcg. Ik zorgde wel dat er een paar dagen rust tussen de volgende injectie in DIE spieren zat zodat de receptoren niet compleet verzadigen en dat de zooi gaat floaten.
Zoals ik het zie ga jij gewoon een hoop geld verspillen als je maar 100mcg per week zet.

Ik deed gewoon in elke spier die ik ging trainen even aan beide kanten 25mcg, dus ik zat op training dagen wel op 100mcg a 150mcg. Ik zorgde wel dat er een paar dagen rust tussen de volgende injectie in DIE spieren zat zodat de receptoren niet compleet verzadigen en dat de zooi gaat floaten.
Zoals ik het zie ga jij gewoon een hoop geld verspillen als je maar 100mcg per week zet.
Hoop geld verspillen...Hmm,daar ben ik het niet mee eens ,mocht hij minder dan 100 de week zetten dan ga ik mee.

Ik ga de maandag en de donderdag 50 MCG zetten dat komt op 100 mcg de week en dat lijkt mij wel voldoende.

Ik heb ook global en dit lijkt me toch een goedje dat je niet te hoog moet dosseren voor resultaat.

ok maar je doet er wel test of as naast,dat heeft bertus dus weer niet

Waarom zou je in god'snaam IGF only doen???

Zie totaal het nut er niet van in.

Precies, dat is 1 kant van de zaak. Daarnaast stond er hier op dbb nog een artikel waaruit bleek dat als je dezelfde hoevelheid HGH in een paar korterere "bursts" gebruikt de netto rendemendten EN de eigen productie erna hoger zijn.
Nice geen linkje meer naar dit artiekel?
Wat is het verschil dan,moest je geen IGF implenteren en gewoon HGH 5 on 2 off doen.Geen plaatselijke groei en hogere HGH pieken

Zou nl. over een jaartje ook eens een kuurtje doen met HGH ben een beetje de mogelijkheden aan het bekijken daarmee:D

Terug
Naar boven