XXL Nutrition

azureus groot download probleem...

Ano_1986_0

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
10
kheb op aanraden van een vriend azureus geinstalleerd,maar nu probeer ik te downloaden,maar ik kom niet uit boven 1kb/s...m'n NAT poort is in orde...heb de poort al probere opzetten in m'n router,maar nog steeds blijft het zo laag...

nogtans heb ik 18 seeders en 25 leachers...m'n upload staat op minimaal...alles dus om een vlotte download te hebben...kan iemand me helpen?

dit is m'n down/upload :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

is misschien stom maar zit je niet op smallband...
Ook al met andere torrents geprobeerd?

utorrent installeren ;) is veel sneller

• Topic Starter Topic Starter
persoonlijk ben ik ook geen fan van utorrent....ik gebruik bitcommet en het werkt ! Snelheden als het meezit is dat rond de 85kb/s...niet echt om over te klagen...

Firewall blockt het programma?

Trouwens, die seeders wil niet veel zeggen horen ...
Als je bv Netlimiter op je pc hebt kan je tonen dat er unlimited
upload is ... maar in werkelijkheid upload je maar 2kb ofzo.

persoonlijk ben ik ook geen fan van utorrent....ik gebruik bitcommet en het werkt ! Snelheden als het meezit is dat rond de 85kb/s...niet echt om over te klagen...

man populaire torrents gaan gemakkelijk over de 400kb/s

verder utorrent terug installeren, in het programma kan je poorten check doen.
Als de gebruikte poort open staat zit je goed en wordt ze dus niet geblockt..

anders router/firewall probleem

Zorg dat je de TCP poort (TCP was het geloof ik) in azureus op een andere waarde zet dan standaard. Ik gebruikte altijd 49666 in azureus, deze poort zal je ook moeten forwarden in je router. Kijk of je windows firewall uit staat, dat wil ook nog wel eens voor problemen zorgen.

Verder raad ik je aan om lekker met nieuwsgroepen te gaan downloaden. Als je ISP het niet ondersteund kun je met Eweka Internet Services voor 7,50 euro per 30 dagen onbeperkt downloaden met de maximale snelheid, afhankeleijk van jouw internetabo. Je upload niks, je hoeft niks te delen maar je kunt alles downloaden. Alle uitleg over downloaden uit binaries nieuwsgroepen! | Binaries4all Usenet handleidingen

Ik moet er niet meer aan denken aan torrents :nope:

Ik gebruik bitcomet

Snelheid is zeer afhankelijk soms 8Kb/s en vandaag had ik zelfs 1170 kbs/s oftewel meer dan 1.1mb/s. Geweldig!

Normale heb je een film van pak 700mb in een aantal uren binnen.

Terug
Naar boven