AndroidHealthClinic

azureus probleem

robocop

Ripped Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
14
nou wordt er echt gek van

Ik kon eerst met 250kb downloaden bij azureus en nou kom ik niet meer boven de 88kb.
Dat is nog niet eens het ergste als ik tegelijk wil internetten en azureus aanzet dan doet firefox er minuten over om een pagina te openen.

Volgens at home zou ik met 750 kb moeten kunnen downloaden en is mijn verbinding gewoon perfect. Aan mijn pc zelf kan het ook niet liggen die is virus vrij en is pas nieuw met 1 gb werkgeheugen.

het moet gewoon azureus zijn want als ik azureus uitzet dan doet alles het gewoon perfect.

Nouja weet iemand hoe je dit kan oplossen? of waar het misschien aan ligt? Ik heb het al geprobeerd door een ander programma als azureus te gebruiken maar die doet precies hetzelfde (utorrent)

Probeer je upload te verlagen. Als je je upload snelheid op maximaal zet gaat je internet snelheid drastisch naar beneden.

Ik denk dat dat het probleem is.

• Topic Starter Topic Starter
kan het niet zijn mijn upload staat op 50 kb

gebruik utorrent... ik download nu 450kb/s terwijl upload op 10 staat :) en gebruikt zeeeeeer weinig geheugen.

dis nie eerlijk :P maar ik heb u torrent al geprobeerd doet bij mij hetzelfde.

robocop zei:
dis nie eerlijk :P maar ik heb u torrent al geprobeerd doet bij mij hetzelfde.

zit je op een wireless? verbinding kan slecht zijn... zonder firewall nog steeds last van? is je port nog forwarded?

Dat probleem heb ik dus ook;) Heb er ook een thread over gestart. MAAR na een WEEK 24/7 aanlaten staan heb ik nu bijna GTA SA binnen:D

mijn pc staat zoiezo 24/7 aan anders krijg ik nooit wat films gedownload :P

heb ook geen wireless verbinding het ligt zoiezo niet aan de verbinding want als azureus uitstaat en ik wil wat downloaden via internet gaat dat gewoon met 300 of 400 kb. Het moet dus azureus zijn.

maar jij hebt ook nog geen oplossing gevonden citizen dildo??

Misschien je firewall. of je poorten in je router staan niet open.

heb je een NAT probleem?

of zet je upload gewoon nog lager. Blijkbaar kan je lijn die upload niet aan. En beperk de aantal inkomende en uitgaande connecties in het programma. Als dit er teveel zijn vertraagt het ook alles. Kan er zelfs tot leiden dat je router/modem crashed.

Als ik m'n upload boven de 40 zet merk ik zichtbaar dat m'n azureus trager wordt. Probeer het gewoon eens op 10 ofzo en test even je download snelheid.

Vergeet niet als je torrents download en je bent aangemeld op een private torrent site dat er vaak gevraagd word om 1.1 te uploaden. Anders word het gezien als hit and run en word je geband.

Ik heb hem altijd op 20kb staan en als hij klaar is dan zet ik hem op zijn hoogst, dit doe ik alleen op private sites op een site zoals http://thepiratebay.org/ boeit dit mij geen ruk.

Big Steve zei:
Vergeet niet als je torrents download en je bent aangemeld op een private torrent site dat er vaak gevraagd word om 1.1 te uploaden. Anders word het gezien als hit and run en word je geband.

Ik heb hem altijd op 20kb staan en als hij klaar is dan zet ik hem op zijn hoogst, dit doe ik alleen op private sites op een site zoals http://thepiratebay.org/ boeit dit mij geen ruk.

True. Ik zet mijn upload s'nachts altijd op onbeperkt. PC staat toch altijd aan. Nu doe ik niet zo erg veel met bittorrent, maar ik heb wat prive sites idd waar ik weles wat vanaf trek. Daar sta ik nu 2,2:1 ofzo, dus dat gaat wel goed :)

Terug
Naar boven