XXL Nutrition

B.I.G. Is Actief

ze kunnen me rug op.. als ik cribs bekijk enz dan verdienen die mong*len meer dan zat aan ons. Het is wel goed zo... als dit er niet zou zijn hadden ze miss 5 huizen ipv 2-3 huizen oid

haha ze moeten t wagen met hun k*tbusje en hun toffe outfits en zonnebrillen. Ik laat ze binnen en sluit ze op in mn kelder bij Rob G en exarchos. No mo BIg

Ik bindt ze vast met een biljartbal in de k*nus en laat ze rectaal mishandelen door M-M! :cool:

Pulp fiction style!

De ergste vernedering is al geweest: Op het forum van hun site begonnen mensen opnelijk te vragen naar gamez & warez en elkaar links te geven hahaha! :cool:

Schoolpleinpraat...

Dit is natuurlijk dikke bullshit. De enige waar je nog enigzins bang voor zou moeten zijn is Brein, maar die hebben nog geen enkele particulier gepakt. En als je echt een grote slurper of supplier bent moet je gewoon zorgen dat je bij een provider zit die de privacy van hun 'klanten hoog heeft zitten.

ik heb hooguit 10 illegale cds op me comp staan, meer niet.

Maar goed ze gaan niet al teveel moeite doen om een particuliertje op te pakken, kost gewoon veel te veel geld, handelaregaan ze achteraan.

Terug
Naar boven