XXL Nutrition

B12 vraagje

nozal

Dutch Bodybuilder
Waardering
2
heb hier wa rondgesnuffeld over b12 ik kuurvorm.De meesten zeggen EOD gedurede 2w On 2w Off.

Nu mijn vraag.

B12 is dus wel een in wateroplosbare vitamine die zogezegd nie opgeslagen word in het lichaam ,maar bij b12 is da dus wel anders.Hebben jullie dan nooit de neveneffecten van teveel?Heb vroeger eens om de week een laten zetten toe ik 17was en na enkele keren kwam ik in netelroos en dat was omdat mijn b12 buffer vol zat.Hebben jullie daar geen last van

nee heb ik geen last van ik doe 2 weken on dan 2 weken off en zet om de drie dagen dus in 2 weken zet ik 5 ml vit b12:)
zet ik gewoon met een insuline spuit in mijn been is makkelijk

nergens last van gehad, alleen veel energie:D

en wat doet deze vitamine in het lichaam? Waarom injecteren en niet in pilvorm?

Zou meer energie geven....betrokken bij stofwisseling etc.

Inject is beter dan tabs, word dan meer opgenomen.

1 keer per week B12 injectie is genoeg en wordt opgeslagen door de lever. meer heeft geen zin.

geeft meer energie beter eetlust kunt het ook drinken maar inject is beter en is in belgie gewoon in de apotheek te krijgen

hahaha ja klopt voor normaal gebruik wel als je bv vegatarier bent ;maar ja zijn wij normaal??? minimum vind ik 1 maal per week doet een kameraad van mij die vind dat ok;ikzelf 2 on 2 off
bij die maat van mij een uurtje of drie bij mij iets langer maar nog wel dezelfde dag.

ok, injecteren is beter, maar ga je dan geen litekens op je spieren achterlaten van al dat injecteren. Kuren + deze injects elke week.

ok, injecteren is beter, maar ga je dan geen litekens op je spieren achterlaten van al dat injecteren. Kuren + deze injects elke week.

WTF???

Littekens op je spieren? :sukkeltje:

Een spier waarde vriend, hersteld zich bijzonder snel...behalve een heel klein rood puntje zal je er niks van zien.

Zijn er geen 2 soorten B12. een lang en een kortwerkende? en ook verschillende doseringen?

Ik heb hier eens een logje van gehad .
Ik nam elke dag een ml 10 dagen lang en dan nog gewone b-complex erbij zodat ze B12 zeker voldoende van de andere B groep heeft om daadwerkelijk nuttig te zijn . Dan twee weekjes niet en dan weer 10 dagen .

Subcutaan ( onderhuids ) of intramusculair ervaarde ik eigenlijk als evengoed . Misschien voor de beginner handiger onderhuids .

Ook ik had de veterinaire neurobion. Pakte 2 x per week een ampul van 3 ml..

ik had de gewone van otrop kijken wel raar in de apotheek als je zegt doe er maar 10 oja en doe er ook insulinespuiten bij :D

• Topic Starter Topic Starter
nu al twee gezet en heb honger als een paard en mag blijft knorren,neen al yohimba hcl erbij voor de honger maar helpt nie veel,misschien stacker 3xplc ook nog bijgooien.neurobion is gewoon met wa ander b's erbij die je toch uitplast bij teveel dus geeft mij maar de gewone.vroeger had je ook maxi B5000 weet nie of die nog bestaat.

Terug
Naar boven