XXL Nutrition

Bac. Water Groningen

ThomD

Dutch Bodybuilder
Waardering
38
Lengte
1m76
Iemand die uit de regio weet waar ik dit kan halen? Meeste apothekers weten van niks..

Zoek Bacterieel water of bactereostatic ook wel genoemd.

Mvg, Thom

• Topic Starter Topic Starter
Bestel je het zelf daar ook? Heb maar 3 ml nodig irritant.

Offtopic maar hoelang is dat bacwater eigenlijk houdbaar, ongeopend maar een paar maanden toch?
Wat doen jullie dan wanneer je er meerdere laat komen uit de UK, invriezen wat je niet gebruikt?

Bestel je het zelf daar ook? Heb maar 3 ml nodig irritant.

Wel eens gehaald daar ja. Vrij snel binnen, vials ook wel handig om meteen te bestellen.
Overigens ook wel eens bij een apotheek gehaald.

Offtopic maar hoelang is dat bacwater eigenlijk houdbaar, ongeopend maar een paar maanden toch?
Wat doen jullie dan wanneer je er meerdere laat komen uit de UK, invriezen wat je niet gebruikt?

Staat gewoon een exp. datum op, zeker langer dan een paar maanden.

• Topic Starter Topic Starter
Wat voor apotheek dan, hier heb ik er echt vijf gehad ofzo..

heb enkele maanden geleden er ook achter moeten zoeken, na een 4tal apothekers heb ik er een gevonden die begreep wat ik zocht. was enkel te verkrijgen in fles 100ml maar was niet duur en blijft lang goed in de ijskast :-)

---------- Post added at 00:05 ---------- Previous post was at 00:00 ----------

bac water is houdbaar tot vervaldatum en dat is enkele jaren, hgc met bac water zou een 2tal weken houdbaar zijn en bac water met benzyl alcohol, een 4tal weken

Elke apotheek moet toch steriel water hebben?

Ik vraag me wel af of het ook zo lang houdbaar is als je er een maal aan begint, er gaat immers elke dag een naald in . Ik kabn me voorstellen dat de plasticdop vies begint te worden (hoeft niet zichtbaar te zijn)

---------- Toegevoegd om 07:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:46 ----------

Ik vraag me wel af of het ook zo lang houdbaar is als je er een maal aan begint, er gaat immers elke dag een naald in . Ik kabn me voorstellen dat de plasticdop vies begint te worden (hoeft niet zichtbaar te zijn). Bij mijn fles staat op dat hij houdbaar is tot 2017

Ik vraag me wel af of het ook zo lang houdbaar is als je er een maal aan begint, er gaat immers elke dag een naald in . Ik kabn me voorstellen dat de plasticdop vies begint te worden (hoeft niet zichtbaar te zijn)

---------- Toegevoegd om 07:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:46 ----------

Ik vraag me wel af of het ook zo lang houdbaar is als je er een maal aan begint, er gaat immers elke dag een naald in . Ik kabn me voorstellen dat de plasticdop vies begint te worden (hoeft niet zichtbaar te zijn). Bij mijn fles staat op dat hij houdbaar is tot 2017
een steriele naald moet je erin steken weliswaar!!! dan is dat helemaal geen probleem..... ;)

een steriele naald moet je erin steken weliswaar!!! dan is dat helemaal geen probleem..... ;)

En de dop moet je ontsmetten

Terug
Naar boven