MuscleMeat

Back in business!

Ano_1987_4

Monstrous Giant
uitgeschakeld
10.000 berichten
Waardering
991
Lengte
1m75
Massa
40kg
Vetpercentage
Hoi :P
Nou vandaag was het eindelijk zo ver. Na 6 weken niet trainen kon ik eindelijk weer gaan trainen. Zoals sommige weten had ik laatst mijn rechter pols gebroken. Nou ja die 6 weken waren echt de k*tste tijd van mijn leven. Niet kunnen trainen, ik kreeg niks door me keel en me slaap ritme was ook helemaal verprutst. Resultaat 10kg kwijt in 6 weken omg. Qua omtrekken is er ook heel wat weg gevallen. Bovenarm 2,5cm eraf, onderarmen 2cm, kuiten 1cm, bovenbenen 4cm omg! en middel 8cm. Jup ik loop er weer als een superdude bij. Anyway vandaag weer eens gaan trainen en eigenlijk moet ik nog 2 weken wachten maar ik dacht **** it, dus ben toch maar gegaan. Het viel me in begin echt zwaar tegen. Ik dacht ik begin wel met benen, kijken hoe dat eens gaat. Dus ik begon met squat. Eerst 60kg warming up ging goed toen naar 80kg ging nog uitstekend en ik wou het net gaan verhogen naar 90 maar ik kreeg in de rust na die laatste set zo'n ongelovige kramp dat ik het echt wou uitschreuwen van de pijn. Toen ben ik maar gestopt met squat en wat legpress geprobeerd nou dat ging ook zwaar k*t. Ik dacht echt wtf doe ik hier nog. Daarna nog wat legcurls en hamstrings gedaan op apparaten en dat ging helemaal geweldig......NOT. Mijn motivatie was inmiddels gezakt naar 0 en ik stond net op de punt om huilend de gym uit te lopen. Maar toen kwam er een buddy van mij binnen lopen, ik dacht ok ik blijf nog wel even. Nou ja uiteindelijk is het een hele lange full body workout geworden. Dacht ik ga wel even alles een beetje doen en kijken waar de grens nu zo'n beetje zit met mijn pols. Uiteindelijk zat de pomp er wel goed en aan het einde nog even snel geflexed in de kleedkamer en dat gaf me wel weer wat motivatie en hoop.

Volgonde week ben ik 3 weken weg op vakantie. Bestemming is top secret! Ben nu alvast druk bezig met wat spullen te kopen en in te pakken enzo. Uiteraard zal ik in die 3 weken ook gaan trainen. Maar ja in september ga ik er weer vol tegen aan.

alvast tot ziens :wave: :kiss:

10 kg kwijt in 6 weken?:eek: kon je echt niks meer eten?ik was 2 maand eruit maar ben geen 1 kg kwijt geraakt.

Suc6 jongen !!!!!!!!!!!!!
is echt kl*te om weer bijna terug bij af ( zo voelt 't ) te moeten beginnen , maar des te meer reden om véél harder terug te komen !!!

GAS EROP !!!!!!!!

Ik moet woensdag de laatste controle bij de cardioloog om een elektro cardiogram te doen en dan mag ik als alles goed is ook weer aan de gang ,..

• Topic Starter Topic Starter
10 kg kwijt in 6 weken?:eek: kon je echt niks meer eten?ik was 2 maand eruit maar ben geen 1 kg kwijt geraakt.

ja echt ik heb geen idee...het was ineens zo weg. Ik kreeg echt niks meer naar beneden. Gisteren heb ik een normale stevige warme maaltijd verdeeld over 8uur. Om de 2-3 uur weer de restjes komen eten. Dus vandaar dat ik perse weer wou trainen dan kan ik tenminste eten.

Suc6 jongen !!!!!!!!!!!!!
is echt kl*te om weer bijna terug bij af ( zo voelt 't ) te moeten beginnen , maar des te meer reden om véél harder terug te komen !!!

GAS EROP !!!!!!!!

Ik moet woensdag de laatste controle bij de cardioloog om een elektro cardiogram te doen en dan mag ik als alles goed is ook weer aan de gang ,..

voelt in begin idd echt klote aan :( Maar ja komt goed joh, na een weekje of 2-3 gaat het al stukken beter :)

jij ook veel succes :thumb:

Das toch niks. Ik was in 4dagen 7kilo kwijt.:p Na een ruime 1.5maand zat het er wel volledig weer aan.

In ieder geval succes, ik weet hoe je je voelt. Ik voelde me ook klein toen.:P

ik denk dat je redelijk snel weer op oud niveau zit. veel succes ermee!!

****ed up. ik had vorig jaar met mn voedselvergiftiging ook zo 4 kilo eraf in paar dagen.
de eerste keer terug in de gym was echt ****ed up. het leek wel of ik nog zwakker was als toen ik voor het eerst gewichten rondslingerde. heeft uiteindelijk wel paar maanden geduurd voordat ik weer op mn oude niveau-tje zat.
hopelijk gaat het bij jouw wat sneller. suc6 :)

Succes met trainen

Succes met je comeback bro. Ik ben ook net terug van 5 maanden niets doen(onderrug problemen) maar kamp nog steeds met motivatie problemen zowel met eten als trainen.... Hoop dat dat bij jou beter gaat :)

t*ring wat een story hey....echt k*t !
Maar nu snap ik waarom ik je dus niet meer zag in de gym.
Ik vroeg me al af waar is de ijzer vreter toch steeds..soms naar een andere gym of traint hij tegenwoordig in de ochtend of zo ???
Maar je had dus je pols gebroken klote kerel maar komt goed je bent idd fanatiek genoeg om je dat niet de weg te laten staan....iig een fijne vakantie al vast.
Geniet er van & kom op krachten..flexen, chillen en dan staks weer knallen....Kukishu style !!

:D

Laatst bewerkt:
damn bro' balen, maar daar raak je wel weer overheen ;)

sucses :thumbs:

En je was net zo lekker bezig man ... straks in september weer volop knallen en goed volvreten.
Effe die foto's van jezelf voor je neus houden, dan komt de motivatie ook wel!

thx guys ik zal er weer hard tegen aan gaan ;)

Succes met je comeback bro. Ik ben ook net terug van 5 maanden niets doen(onderrug problemen) maar kamp nog steeds met motivatie problemen zowel met eten als trainen.... Hoop dat dat bij jou beter gaat :)

damn bro 5 maanden niets doen :eek: ik zou echt gek worden! Ik hoop dat jij ook snel weer als een beest gaat trainen. Veel succes :kiss:

t*ring wat een story hey....echt k*t !
Maar nu snap ik waarom ik je dus niet meer zag in de gym.
Ik vroeg me al af waar is de ijzer vreter toch steeds..soms naar een andere gym of traint hij tegenwoordig in de ochtend of zo ???
Maar je had dus je pols gebroken klote kerel maar komt goed je bent idd fanatiek genoeg om je dat niet de weg te laten staan....iig een fijne vakantie al vast.
Geniet er van & kom op krachten..flexen, chillen en dan staks weer knallen....Kukishu style !!

:D

haha ik dacht dat ik het je verteld had :D Mischien zie ik je van de week nog.
Na de vakantie kom weer mijn territory terug claimen, dus geniet er nog van :D

Doe 5x5 op de grote oefeningen en in no time ga je weer goed gaan. Succes.

Suc6 Bro!

Veel succes met terug te beginnen!

succes kukident komt weer goed eerst even wat rustig aan doen je eten weer op peil brengen en dan weer knallen......hoop niet dat ik dalijk hetzelfde heb moet weer onder het mes en kan dan een week of zes niets doen zegt de chirurg ...de leugenaar...hahahaha

zie nu pas dat je op vakantie gaat gewoon daar goed feesten drinken eten oja heel belangrijk van de vrouwtjes afblijven dat kost je weer energie.....maar daar je gewicht weer op peil brengen moet lukken;als ik 2 weken op vakantie ga kom ik een kilo of 8 aan verdomme kan beter op vakantie gaan als kuren :D

Echt k*t als je ziet hoeveel kracht je op korte tijd kan kwijtspelen maar toch proberen om zo snel mogelijk terug in routine te geraken. Eens de kilo's aan de halter terug beginnen aantikken volgt de motivatie vanzelf.

Succes koekeshoe :thumbup:

Terug
Naar boven