MuscleMeat

Shocking News Balkenende maakt seksistische opmerking

bascross

Massive Warrior
10.000 berichten
Waardering
2.879
Lengte
1m97
Massa
108kg
Vetpercentage
14%
Het feministisch maandblad Opzij wil excuses van de CDA-lijsttrekker Jan Peter Balkenende. Tijdens het debat gisteravond zei hij "U kijkt zo lief" tegen RTL-presentatrice Mariëlle Tweebeeke.

Tweebeeke drong aan op een antwoord op de vraag welke driepartijencoalitie volgens Balkenende het beste zijn voor de economie. Nadat Balkenende twee keer ontwijkend had geantwoord en ze bleef vragen, deed hij de gewraakt uitspraak.
Normen en waarden

Opzij-hoofdredacteur Margriet van der Linden noemt de opmerking van Balkenende "haast coïtusistisch", "ronduit aanmatigend" en "totaal ongepast".

Volgens van der Linden zou de demissionair premier er verstandig aan doen te zeggen dat zo'n uitspraak niet meer van deze tijd is. "Het past niet in een moderne maatschappij waarin mensen de mond vol hebben van normen en waarden", aldus van der Linden.

'Kroegtaal'

Ook op Twitter zijn er veel reacties op de uitspraak van Balkenende. Zo twitterde Femke Halsema (GroenLinks): "#ukijktzolief (of iets heel vegelijkbaars) zei Balkenende ook inderdaad eens tegen mij. 'Fijne' openingszin voor de kroeg? ahum." Mariette Hamer (PvdA) twitterde: "@DominiqueHeyde @DominiqueHeyde. Dat excuus zou jpb niet misstaan!".

bron: http://nos.nl/artikel/160153-opzij-wil-excuses-van-balkenende.html

Het filmpje(actie rond 1.30):
http://www.youtube.com/watch?v=wuy7mpUrV5M

:roflol:

Zeuw hey hoorde je dat? De holocaust is er niks bij.

wat een uber player.

haha wat een opgeblazen zooi weer, boeie dat hij dat zegt moet ze maar niet zo aandringen :D

Ze heeft waarschijnlijk al 100 pikken afgewerkt de sl*t en zit nu te huilen over coïtusistische opmerkingen en wat niet meer bij deze tijd hoort :roflol:

hij had beter 'zin in een zoentje' gezegd

Jezus waar maken mensen zich zo druk om, get a ****ing life!

Ze heeft waarschijnlijk al 100 pikken afgewerkt de sl*t en zit nu te huilen over coïtusistische opmerkingen en wat niet meer bij deze tijd hoort :roflol:

Margriet van der Linden bitched en die is lesbisch. Kleine kans dat ze 100 pikken heeft afgewerkt. Tweebeeke heeft niet geklaagd.

Normaal gesproken zou ik vvd stemmen maar met zo'n baas als JP zeg ik:
SOWIESO CDA, die weten tenminste hoe ze het moeten aanpakken!

Shocking indeed.

Ik geef m groot gelijk, ik zou haar ook doen. K*t feministen

Margriet van der Linden bitched en die is lesbisch. Kleine kans dat ze 100 pikken heeft afgewerkt. Tweebeeke heeft niet geklaagd.

Dat je die labiele emobaby "Kukishu" nog serieus neemt, die gast komt op basis van zijn hysterische postgedrag over als iemand die tegen zichzelf in bescherming genomen dient te worden.

Ut is unne verrektu mongol jongeuh:mad:

Stoer van u'm , nou nog leren regeren :rolleyes:

Snap niet wat er zo fout aan is, hij heeft dat op een goede, grappige, luchtige manier opgelost imo. Denk ook niet dat het zijn bedoeling was om haar te beledigen. Die presentatrice heeft blijkbaar ook geen gevoel voor humor.

waar je je al niet druk om kan maken.heeft dat mens niks anders te doen ofzo

Na Jack de Vries weten we natuurlijk wel waar de echte players zitten, bij de hypocriete gezinsredders van het CDA. Balkie zal ook wel regelmatig een scheve schaats rijden, zoveel anders dan 50 jaar terug zal het niet zijn. Toen gingen de staatsmannen en masse naar de naarbij gelegen hoerenstraten, o.a. het Groenewegje. Zat daar vol met exclusieve clubs en Prins Hendrik hing daar ook vaak de beest uit.

Doe je een keer aardig... is het weer niet goed:(

Terug
Naar boven