Fitness Seller

Shocking News Balkenende maakt seksistische opmerking

snap niet wat hier coïtusistisch aan is, maar het kan aan mij liggen.

Ja ik vond het juist wel leuk. Echt een goeie.

Trouwens, balkenende kijkt zelf ook mee zo te zien:

Momenteel bekijken: 7 gebruiker(s) (3 leden en 4 gasten) dit topic
tomgh (lid), riggard (lid), balkenende

wat een opgeblazen zooi zeg.... hij is demissionair, de man mag geen beslissingen maken en is dus ongeveer hetzelfde als de rest van nederland.. en dan zegt ie dit, krijg je gezeur.. als ie nou had gezegd "ik wil je in je sterretje nken" dan had ik wel zoiets van WTF gehad.. maar dit, nee.. hij antwoord gewoon ontwijkend en had ff niks anders..

Nice comeback.
De b*ch moet blij zijn dat Skinnie niet tegenover haar stond.

Nederlanders en hun vlotte praatjes ook :roflol:

Ik hoor 'm niet die opmerking? "U kijkt zo lief" is toch niet zo bijzonder? Die irritante interviewer bleef dezelfde vraag herhalen terwijl hij al had aangegeven dat hij daarop (terecht) niet wilde antwoorden. Misschien had hij beter gezegd "hebt u me de eerste keer niet goed begrepen?".

Snap de ophef ook niet. :roflol: Al is het niet echt de sT van Harry Potter natuurlijk, verbazingwekkend is het dan toch wel te noemen.

k*thoeren..ALLEMAAAL!!!!

Snap de ophef ook niet. :roflol: Al is het niet echt de sT van Harry Potter natuurlijk, verbazingwekkend is het dan toch wel te noemen.
ik moest ook best lachen, maar om dit coïtusistisch te noemen... 1 iemand zegt het en de rest herhaalt, niveau'tje zeg....

Wat een rel wat ben je lief , Tsssssssssss........

Wilders zei voor het debat ook nog even dat hij Balkenende, Cohen en Rutten zo lief vond. Toch niets mis mee?

Ze zijn zo lief meneer.

Shit en ik dacht dat Balkenende wel wat fatsoen had. Had dit zeker niet verwacht van hem. Totaal nutteloos zulke coïtusistische opmerkingen.

care-cup-demotivational-poster-1209052332.jpg

waar maakt iedereen zich druk om. overigens vind ik het nog een aardige opmerking ook, en vrij onschuldig voor iemand die aan het doordrammen was.

Damn, wat een k*tfeministen. Als Balkenende zich eindelijk gaat laten zien als mens, dan wordt het misschien nog wat met de CDA!

Terug
Naar boven