XXL Nutrition

Balkenende over cartoons: rust bewaren

houston

Ripped Bodybuilder
Waardering
23
Lengte
Massa
44kg
Vetpercentage
28%
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieu...and/0209_1730_Balkenende_over_spotprenten.xml

Premier Balkenende 'waardeert het enorm' dat in Nederland niet gewelddadig is gereageerd op cartoons in een Deense krant en dat 'we in Nederland onze kalmte weten te bewaren'.

Respect
De premier sprak in een nieuwjaarstoespraak tot het Landelijk Overleg Minderheden (LOM) 'groot respect' uit voor 'leiders van organisaties en vertegenwoordigers van religies' in Nederland.

Zo hoort het
Volgens Balkenende stellen zij zich verantwoordelijk op. "We laten ons niet gek maken. We kiezen in Nederland samen de vreedzame weg. De weg van gesprek en van - zonodig - vreedzaam protest. En in laatste instantie de weg van de rechter. Zo hoort het''.

:D Dat dacht ie.
Ik kan je verzekeren dat aankomende zaterdag de pl**ris uitbreekt op het plein in Amsterdam.

Respect to the man in the icecream-van. Maar hoezo aankomende Zaterdag?
Ik moet wel zeggen dat ik me afvraag hoelang het nog duurt voordat hier in Nederland ook relletjes ontstaan.

• Topic Starter Topic Starter
psycho_b zei:
Respect to the man in the icecream-van. Maar hoezo aankomende Zaterdag?
Ik moet wel zeggen dat ik me afvraag hoelang het nog duurt voordat hier in Nederland ook relletjes ontstaan.

aankomende zaterdag is er een demonstratie van de moslims.

Ik durf ook wel te wedden dat het zaterdag flink uit de hand gaat lopen daar. Ook al heeft het compleet geen zin, maar ik denk dat er weer genoeg van die vriendelijke Moslim vrienden het een leuke gelegenheid vinden om een dagje met de familie naar Amsterdam te gaan.....
Ik hoop dat iedere vrouw van de mogelijke aanwezigzijnde ME'er ongesteld is, zodat de ME'ers hun agressie en testosteron ergens anders op zal moeten uitleven.....

Je moet gewoon realistisch zijn:

Sommige culturen liggen kwa geloof, levensopvattingen en ideologieen zo ver uitelkaar da ze niet te verenigen zijn in één maatschappij. Het één is niet per sé beter dan het ander, maar gewoon te verschillend.
We moeten eens ophouden met het geforceerde willen integreren van alles en iedereen hier in Nederland. Soms kan het gewoon niet. Gelukkig heeft ieder z'n eigen land waar die terug naar toe kan gaan als het niet werkt.

Sportfood.nl zei:
Je moet gewoon realistisch zijn:

Sommige culturen liggen kwa geloof, levensopvattingen en ideologieen zo ver uitelkaar da ze niet te verenigen zijn in één maatschappij. Het één is niet per sé beter dan het ander, maar gewoon te verschillend.
We moeten eens ophouden met het geforceerde willen integreren van alles en iedereen hier in Nederland. Soms kan het gewoon niet. Gelukkig heeft ieder z'n eigen land waar die terug naar toe kan gaan als het niet werkt.
Volledig mee eens.

Eens kijken op zaterdag of er echt rellen komen. Mocht dat het zijn dan hebben de moslims in nl toch wel een begrip van fatsoen en is het daarmee klaar voor mij. Mocht het niet zo zijn vind ik het jammer dat ik niet erbij kan zijn om het knuppeltje rond te zwaaien:)

Terug
Naar boven