Fitness Seller

Bandiet en PVV'er Dion Graus negeert de Nederlandse wet

Vindt jij toch ook Arnoldfan. Meteen naar zijn eigen land sturen.

Oh nee, uitzondering bla bla bla.

Graus mag sterven, heeft zijn handjes lekker los zitten.

who cares ???

Niks bijzonders toch, niet te vergelijken met een kamerlid van een linkse partij wat vorige maand zo'n groot nieuws was :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ook geef ik toe dat dit niet kan.

Vindt jij toch ook Arnoldfan. Meteen naar zijn eigen land sturen.

Oh nee, uitzondering bla bla bla.

Graus mag sterven, heeft zijn handjes lekker los zitten.

Nu ben je er wel lekker snel bij en is het een enorme misdaad als er iets niet verloopt zoals het normaal hoort, maar als jou allochtone vrienden misdaden plegen waar dode of gewonde bij vallen moet het allemaal kunnen, nou...jij mag van mij doodvallen.

Als Wilders slim is gooit hij die gast eruit. Anders is zijn partij definitief outcast, beetje jammeren over de wet handhaven en streng straffen en ondertussen halve criminelen in de eigen gelederen koesteren. Kom je niet mee weg.

Nu ben je er wel lekker snel bij en is het een enorme misdaad als er iets niet verloopt zoals het normaal hoort, maar als jou allochtone vrienden misdaden plegen waar dode of gewonde bij vallen moet het allemaal kunnen, nou...jij mag van mij doodvallen.

doodsverwensing = rode kaart :)

• Topic Starter Topic Starter
Als het gaat om de integrititeit van Kamerleden is de PVV de eerste die de mond opentrekt en acute aftreding eist en vind dat zo iemand geen functie mag bekleden binnen ons electoraat.

Maar nu zitten die 9 fractieleden als makke lammetjes ondergedoken todat dit overwaait. Typisch vriendjes politiek.

Dion hoort niet in de Tweede Kamer. Het zou de PVV wel sieren als ze deze koekert eruit zouden gooien.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/1998120/___PVV_er_negeert_uitspraak_rechter___.html?p=17,1

Net als een etter op straat die de politie negeert. Graus is veroordeeld en hoort hier niet.

Zo iemand kan niet in ons Nederlandsche parlement zitten.

wie zonder zonde is werpe de eerste steen.......

ok, misschien zijn er niet zoveel parlementsleden veroordeeld tot de rechter, maar dit gaat om een financiele afspraak die is geschonden!!

hoevelen hebben niet door rood gereden, te hard gereden of iets anders waarvoor ze een reprimande hebben gekregen van vrouwe justita?
:o

Laatst bewerkt:
Landverraders van de bovenste plank

Je kan veel over hem zeggen maar hij woont wel mooi.

betrial i smell it!

Wat een zielig kindje terug naar de kindercrech

als je tussen zulke mong*len zit kan ik me goed voorstellen dat je een keer flipt.

Terug
Naar boven