MuscleMeat

Bandiet en PVV'er Dion Graus negeert de Nederlandse wet

als je tussen zulke mong*len zit kan ik me goed voorstellen dat je een keer flipt.
Anderen schelden hem ook niet uit dus moet hij dat ook niet richting anderen doen. Dat is geen manier om met iemand om te gaan tijdens een vergadering. Dan moet je ook geen kritiek hebben op criminele jongeren die overal staan te roepen en schelden want dan ben je zelf geen haar beter. De PVV zou er inderdaad goed aan doen deze persoon uit de partij te zetten.

Anderen schelden hem ook niet uit dus moet hij dat ook niet richting anderen doen. Dat is geen manier om met iemand om te gaan tijdens een vergadering. Dan moet je ook geen kritiek hebben op criminele jongeren die overal staan te roepen en schelden want dan ben je zelf geen haar beter. De PVV zou er inderdaad goed aan doen deze persoon uit de partij te zetten.

Daar ben ik het dan wel weer mee eens.Geeft de pvv een slechte naam en dat moet je niet hebben.

Wat zijn voor de PVV stemmers hier standpunten waarover niet in discussie gegaan mag worden.
Met andere woorden: stel dat de PVV genoeg stemmen heeft om deel te nemen aan de regering, over welke punten mag niet worden onderhandeld.

Wat zijn voor de PVV stemmers hier standpunten waarover niet in discussie gegaan mag worden.
Met andere woorden: stel dat de PVV genoeg stemmen heeft om deel te nemen aan de regering, over welke punten mag niet worden onderhandeld.

Het uitzetten van criminele allochtonen, belastingverlaging, de werkleeftijd omlaag (minder dan 65) Langere gevangenisstraffen.

Dat is ook zo achterlijk dat je pas met je 65ste op pensioen mag, dit wordt waarschijnlijk nog hoger, misschien haal je die leeftijd niet eens.

Dat is ook zo achterlijk dat je pas met je 65ste op pensioen mag, dit wordt waarschijnlijk nog hoger, misschien haal je die leeftijd niet eens.

Indd, als we de miljarden niet naar onzinnige dingen brengen kunnen we eerst aan ons eigen volk denken en die eerder laten stoppen met werken, in plaats van de mensen met een stok naar het werk laten gaan, en dan willen die stelletje gekken ook nog de leeftijd naar 67 gooien binnen 25 jaar :roflol: ben je bijna 70 jaar en mag je van geluk spreken als je nog niet in je kist ligt.

Indd, als we de miljarden niet naar onzinnige dingen brengen kunnen we eerst aan ons eigen volk denken en die eerder laten stoppen met werken, in plaats van de mensen met een stok naar het werk laten gaan, en dan willen die stelletje gekken ook nog de leeftijd naar 67 gooien binnen 25 jaar :roflol: ben je bijna 70 jaar en mag je van geluk spreken als je nog niet in je kist ligt.

wanneer je doelt op Antilliaanse bevolking: dit zijn ook nog steeds NEDERLANDERS!

wanneer NL overheid verantwoordelijkheid uit de weg gaat en de problemen niet aanpakt, en daarvoor 150duizend Antillianen laat stikken..........mogen ze van mij de verantwoordelijke ministers opsluiten!
(in de gevangenis op Curacao)

eigen volk eerst...............je begint een beetje zoals Hitler te praten kerel, niet verstandig en uitermate dom!
;)

Kerel, praat zelf ook wat verstandiger. Denk je werkelijk dat het zo simpel is zoals jij doet lijken?
ja natuurlijk, ik praat over de 2~3 jaar ervaring die ik heb opgedaan op Curacao, ik zie het elke dag en weet dus waarover ik praat!

politiek corrupt beleid is makkelijk aan te pakken, wanneer zo'n figuur als Anthony Godett in de bak heeft gezeten voor fraude (notabene gepleegd in politieke functie) is het uitermate dom hem eenmaal in vrijheid weer opnieuw een politieke functie te geven omdat je zijn stem nodig hebt om een meerderheid te behalen!

ik had als premier gezegd; ik heb je stem nodig, maar je houd je bek dicht........anders zit je morgen weer in celblok5 waar je vandaan komt!

;)

andere politieke groeperingen zijn echt domme varkens zonder enige opleiding, ze denken Curacao wel te redden door de Isla raffinaderij te verkopen............een hopeloze zet die al helemaal niet winstgevend is.

Isla huurt voor een prikkie, en alle winst verdijnt in de zak van Chavez.....hoe dom kun je zijn? (winst=150 miljoen Antilliaanse guldens/ 55 miljoen euro op jaarbasis!!)
:D

[Link niet meer beschikbaar]

In het bijzonder richten de maatregelen zich op Curaçao. Veel jongeren vertrekken uit het eiland naar Nederland vanwege een gebrek aan toekomstperspectief. Een deel van hen belandt hier in de criminaliteit.

Falend beleid
Twee weken geleden gaf minister Ella Vogelaar (PvdA, Integratie) toe dat het beleid gericht op Antilliaanse probleemjeugd 'nog niet op de rails staat'. Vogelaar noemde de afspraken over een gezamenlijke aanpak van de 21 gemeenten waar veel Antillianen wonen ‘volstrekt onvoldoende’.

Tussen 2005 en 2008 kregen de 21 gemeenten 20 miljoen euro om de problemen met criminele Antillianen op te lossen. Dit jaar wordt besloten of die gemeenten ook de komende jaren miljoenen ontvangen.
:eek:

waarom ontvangen NL gemeenten zoveel miljoenen om dit probleem aan te pakken, ipv die miljoenen te investeren in de bron...........Curacao dus!
( als eerste dan wel de corrupte politiek aanpakken)

dit noem ik gewoon water naar de zee dragen en is IMO een nutteloze subsidie!
;)

maar ondertussen wel blijven klagen dat er zoveel Antillianen zonder toekomstperspectief het spoor bijster raken.............ja gek zeg wanneer je daarvoor geen geld wenst uit te geven!

gewoon je eigen kinderen tot hun puberteit verwaarlozen in de opvoeding, en later verbaasd vragen stellen waarom ze ineens zo crimineel zijn geworden.
;)

Vanwaar al die woede?
Je woont er geeneens!
En je praat echt als een r*tard.
officieel woon ik er al sinds begin 2006, en ben pas sinds juni 2008 in de USA

mijn woede is gericht naar de domme politiek in NL die water naar de zee draagd ipv de problemen bij de bron aan te pakken............meest logische weg toch?
;)

en waarom praat ik volgens jou als een r*tard, ik volg je niet helemaal?

officieel woon ik er al sinds begin 2006, en ben pas sinds juni 2008 in de USA

mijn woede is gericht naar de domme politiek in NL die water naar de zee draagd ipv de problemen bij de bron aan te pakken............meest logische weg toch?
;)
en waarom praat ik volgens jou als een r*tard, ik volg je niet helemaal?
Dat je het niet volgt is nog erger.
Je praat raar over een minister, Brinkman zijn tanden uit de bek slaan, dommer zijn dan varkens en ga zo maar door.

Nu dacht ik even dat dit incidenteel zou zijn, helaas kreeg ik ongelijk toen ik jouw posts van de afgelopen weken ging bekijken.

Dat je het niet volgt is nog erger.
Je praat over een minister zijn tanden uit de bek slaan, dommer zijn dan varkens en ga zo maar door.

Nu dacht ik even dat dit incidenteel zou zijn, helaas kreeg ik ongelijk toen ik jouw posts van de afgelopen weken ging bekijken.

Hero Brinkman minister?

al even erg dus als de corrupte politiek op Curacao waarover hij praat.

maar dat mag wel zeker?
:rolleyes:

hij blijft voor mij nog steeds een politie agent met een te grote bek, hij was beter op zijn plek gebleven op de straat in uniform.

Iedere keer als ik een bericht van Klusmier lees worden er kleine krampjes in mijn hersenen veroorzaakt dus ik ga toch maar eens gebruik maken van de ignore optie.

Terug
Naar boven