MuscleMeat

Nieuws Bange man mishandelde acht vrouwen

Gast 2315

Colossal Veteran
uitgeschakeld
10.000 berichten
Waardering
407
Lengte
1m91
Massa
128kg
Een 42-jarige Amersfoorter is vrijdag opgepakt op verdenking van het mishandelen en lastigvallen van acht vrouwen. De man heeft verklaard dat hij de vrouwen lastigviel omdat hij lijdt aan een angststoornis en zich daardoor soms bedreigd voelde door langsfietsende vrouwen. Daarvoor krijgt hij nu medicijnen. In afwachting van zijn rechtszaak is hij gisteren vrijgelaten, meldt de politie vandaag.

De man belaagde de vrouwen tussen februari en augustus van dit jaar in Amersfoort-Noord. Hij kwam zijn slachtoffers tegemoet fietsen en sloeg of duwde ze plotseling. Meestal ging het om vrouwen die in een groepje fietsten. Acht vrouwen hebben aangifte gedaan van mishandeling.

De man kon worden opgepakt toen agenten in burger zagen dat een groep vrouwen een conflict had met de man. Ze herkenden hem van het signalement dat was verspreid.

• Topic Starter Topic Starter
Hmmmm, hier moet misbruik ik bedoel gebruik van gemaakt kunnen worden. Ik ga voortaan met me poephanden aan vrouwenborsten zitten onder het motto ik wou me handen gewoon afvegen.

Hmmmm, hier moet misbruik ik bedoel gebruik van gemaakt kunnen worden. Ik ga voortaan met me poephanden aan vrouwenborsten zitten onder het motto ik wou me handen gewoon afvegen.

Je kan toch ook zeggen dat je last van realiteits verlies had en even moest voelen om te kijken of je nog wel leefde ?

• Topic Starter Topic Starter
lijkt me ook wel tof om een groepje fietsers om te domino-en

wat een freak

de man kan er niet aan doen dat hij ziek is :rolleyes:

omg:roflol: wat voor aandoeningen gaan ze nog verzinnen

Mooi excuus. Ik sla iedereen in elkaar omdat ik er bang van heb. Leuk.
Ik ga meestal lopen als ik bang heb.
Wat natuurlijk zelden is ;)

Ik neuk altijd vrouwen als ik bang voor ze ben..:rolleyes:

Terug
Naar boven