MuscleMeat

Breaking News Barack wint de democratische nominatie

roxxe

Massive Warrior
10.000 berichten
Waardering
14
Barack Obama has effectively clinched the Democratic presidential nomination, based on an Associated Press tally of convention delegates.

The tally put Obama over the top Tuesday, ahead of the results from the day's final primaries in Montana and South Dakota. The Illinois senator becomes the first black candidate ever to lead his party into a fall campaign for the White House.

Obama outlasted former first lady Hillary Rodham Clinton in a historic contest and
now faces Republican Sen. John McCain of Arizona for the presidency.

http://www.abc2news.com/news/local/story.aspx?content_id=9965fe76-a661-4e24-88d0-cc382d3f660f

Weer een republikein in het witte huis dus, achja ze leren het ook nooit. Maar we zullen zien :cool:

nu korte metten met mccain maken

Ok, gaat de goede kant op maar de dag dat de amerikanen een zwarte president kiezen.... kan het me haast niet voorstellen. Al zou ik hem graag in het witte huis zien!

Goed zo

Hopelijk haalt hij het van McCain

republikeinen winnen dit zeker, groot percentage van democraten zijn ook rascisten en zullen NOOIT op een zwarte stemmen

Alvast beter dat hij het van clinton heeft gewonnen, ik vertrouw geen vrouw aan de macht sinds ik Prison break heb gekeken.:D

GOOOOOOOO MCCAIN:P

Mc Cain is trouwens al vrij oud, hij zal dan maar één termijn kunnen doen, toch al één voordeel als hij het zou verknoeien ;)

Het grappige is dat Hillary Obama nog niet gefeliciteerd heeft met de zege, maar wel met de gelopen race.

Ik hoop ook op Obama, maar ik ben er bang voor...

Ik hoop dat het Obama word, in geval van een republikein zou ik zeggen: 'nog niks geleerd'?

Obama all the way!!

The power of Youtube (en nog wat andere nieuwe media). Denk dat Obama mede daardoor een goede kans gaat maken tegen het fossiel McCain. McCain is nou ook niet echt de man van de nieuwe media en Obama heeft Clinton mede verslagen omdat zijn campagneteam de nieuwe media wel weet te vinden.

Black power!!!!!!!!!!!!!

De eerste zwarte in het witte huis die niet tot de cleaning staff behoort:rocknana:

Obama heeft wel goede punten, en het geeft de VS een vriendelijker gezicht. Ik denk iig niet dat je veel vrienden maakt overzee met McCain.

Obama gaat gewoon winnen hoor...ik ha dook liever Clinton gezien, maar Obama is altijd nog beter dat die mcCain frietgast. Maarja, amerikanen zijn onnavolgbaar dus ik sta al nergens meer van te kijken.

• Topic Starter Topic Starter
zou me ook niet verbazen moest er een "jfk" gedaan worden als barack wint

Terug
Naar boven