- Waardering
- 3.208
Euh het is black én white

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Euh het is black én white

Zou Hillary zover gaan? Om Obama een 9mm door zijn hoofd te jassen door een ander? ergens, stiekum.....denk ik van wel namelijk. best vreemd.

zou me ook niet verbazen moest er een "jfk" gedaan worden als barack wint

Onzin: http://www.trouw.nl/hetnieuws/wereld/article1004125.ece/Clinton_geeft_zich_gewonnenToch kenmerkend dat Hillary haar nederlaag niet wil toegeven, ze is een zeer slechte verliezer en daarom alleen al is ze niet geschikt om president te worden. ik hoorde vandaag op de radio dat ze het als haar recht beschouwde om president te worden, die arrogantie
Ik hoop de Obama een echt goede president wordt die echt verandering kan brengen maar het zal niet makkelijk zijn.
Zelf had Clinton bij sluiting van deze editie nog niet officieel haar verlies toegegeven.
Leuk die populistische 'change' praatjes van Obama, maar als straks Mc Cain wint gaan de democraten het zich zwaar beklagen dat Clinton niet hun kandidaad was. Zelfs als Obama president wordt is het nog maar de vraag of hij zijn beloften kan waar maken als jonge snuiter zonder ervaring. Als hij al niet neergeschoten wordt voor die tijd...
Dat heeft niets te maken met dat ze niet tegen haar verlies zou kunnen maar met andere strategische denkpatronen van haar. Je verlies toegeven dat doe je pas op het allerlaatste moment als presidentskandidaat. Verder zegt ze nergens dat ze het vanzelfsprekend vindt dat ze vice president zal worden voor zover ik weet. Het lijkt me wel logisch als er geen andere kandidaten zijn voor die jobKomt uit het stukje van de link die je postte. Het artikel gaat er trouwens over dat ze vice president wil worden, iets wat ze blijkbaar als vanzelfsprekend beschouwd![]()

Achja peilingen, altijd interessant, zelden correct. Europeanen zijn volgens mij net zo onvoorspelbaar en beïnvloedbaar trouwens.Uit peilingen blijkt dat Obama het makkelijk zou halen van Mc Cain maar ik zou niet opkijken van het tegenovergestelde, de Amerikanen zijn totaal oveoorpelbaar en al even beïnvloedbaar.
Dat heeft niets te maken met dat ze niet tegen haar verlies zou kunnen maar met andere strategische denkpatronen van haar. Je verlies toegeven dat doe je pas op het allerlaatste moment als presidentskandidaat. Verder zegt ze nergens dat ze het vanzelfsprekend vindt dat ze vice president zal worden voor zover ik weet. Het lijkt me wel logisch als er geen andere kandidaten zijn voor die job
Achja peilingen, altijd interessant, zelden correct. Europeanen zijn volgens mij net zo onvoorspelbaar en beïnvloedbaar trouwens.

Ik zie het eerlijk gezegd niet zo 1,2 gebeuren dat ze Obama neerknallen.