AndroidHealthClinic

Breaking News Barack wint de democratische nominatie

afrika.jpg

indd.

Zolang het geen republikein wordt, is het mij goed.

Zou Hillary zover gaan? Om Obama een 9mm door zijn hoofd te jassen door een ander? ergens, stiekum.....denk ik van wel namelijk. best vreemd.

Toch kenmerkend dat Hillary haar nederlaag niet wil toegeven, ze is een zeer slechte verliezer en daarom alleen al is ze niet geschikt om president te worden. ik hoorde vandaag op de radio dat ze het als haar recht beschouwde om president te worden, die arrogantie:no:

Ik hoop de Obama een echt goede president wordt die echt verandering kan brengen maar het zal niet makkelijk zijn.

Toch kenmerkend dat Hillary haar nederlaag niet wil toegeven, ze is een zeer slechte verliezer en daarom alleen al is ze niet geschikt om president te worden. ik hoorde vandaag op de radio dat ze het als haar recht beschouwde om president te worden, die arrogantie:no:

Ik hoop de Obama een echt goede president wordt die echt verandering kan brengen maar het zal niet makkelijk zijn.
Onzin: http://www.trouw.nl/hetnieuws/wereld/article1004125.ece/Clinton_geeft_zich_gewonnen

Leuk die populistische 'change' praatjes van Obama, maar als straks Mc Cain wint gaan de democraten het zich zwaar beklagen dat Clinton niet hun kandidaad was. Zelfs als Obama president wordt is het nog maar de vraag of hij zijn beloften kan waar maken als jonge snuiter zonder ervaring. Als hij al niet neergeschoten wordt voor die tijd...

hoop dat het de blanke mccain wordt :D

Heel goed, misschien komt er nu een positieve verandering waar obama het over heeft.

Zelf had Clinton bij sluiting van deze editie nog niet officieel haar verlies toegegeven.

Komt uit het stukje van de link die je postte. Het artikel gaat er trouwens over dat ze vice president wil worden, iets wat ze blijkbaar als vanzelfsprekend beschouwd:rolleyes:

Leuk die populistische 'change' praatjes van Obama, maar als straks Mc Cain wint gaan de democraten het zich zwaar beklagen dat Clinton niet hun kandidaad was. Zelfs als Obama president wordt is het nog maar de vraag of hij zijn beloften kan waar maken als jonge snuiter zonder ervaring. Als hij al niet neergeschoten wordt voor die tijd...

Uit peilingen blijkt dat Obama het makkelijk zou halen van Mc Cain maar ik zou niet opkijken van het tegenovergestelde, de Amerikanen zijn totaal oveoorpelbaar en al even beïnvloedbaar.

Komt uit het stukje van de link die je postte. Het artikel gaat er trouwens over dat ze vice president wil worden, iets wat ze blijkbaar als vanzelfsprekend beschouwd:rolleyes:
Dat heeft niets te maken met dat ze niet tegen haar verlies zou kunnen maar met andere strategische denkpatronen van haar. Je verlies toegeven dat doe je pas op het allerlaatste moment als presidentskandidaat. Verder zegt ze nergens dat ze het vanzelfsprekend vindt dat ze vice president zal worden voor zover ik weet. Het lijkt me wel logisch als er geen andere kandidaten zijn voor die job :rolleyes:

Uit peilingen blijkt dat Obama het makkelijk zou halen van Mc Cain maar ik zou niet opkijken van het tegenovergestelde, de Amerikanen zijn totaal oveoorpelbaar en al even beïnvloedbaar.
Achja peilingen, altijd interessant, zelden correct. Europeanen zijn volgens mij net zo onvoorspelbaar en beïnvloedbaar trouwens.

Dat heeft niets te maken met dat ze niet tegen haar verlies zou kunnen maar met andere strategische denkpatronen van haar. Je verlies toegeven dat doe je pas op het allerlaatste moment als presidentskandidaat. Verder zegt ze nergens dat ze het vanzelfsprekend vindt dat ze vice president zal worden voor zover ik weet. Het lijkt me wel logisch als er geen andere kandidaten zijn voor die job :rolleyes:

Achja peilingen, altijd interessant, zelden correct. Europeanen zijn volgens mij net zo onvoorspelbaar en beïnvloedbaar trouwens.

Is te zien aan de stemmers in nederland vooral ;)

Ik zie het eerlijk gezegd niet zo 1,2 gebeuren dat ze Obama neerknallen.

Obama is de man bij de Democraten

In de Amerikaanse Democratische Partij gaan de neuzen richting presidentsverkiezingen met Barack Obama als kandidaat, nu Hillary Clinton heeft laten weten dat zij zich achter de kandidatuur van haar grote rivaal zal stellen.

"Het belangrijkste dat onze partij uit deze primary kon halen was een open en transparant proces dat de wil van de Democratische kiezers weerspiegelt", zei afgevaardigde Mike Doyle uit Pennsylvania donderdag, daags nadat Obama de overwinning had opgeëist. "Ik denk dat de Democratische Partij dat voor elkaar heeft gekregen en voor mij is duidelijk dat Barack Obama de nominatie volkomen eerlijk heeft gewonnen."

De partij mag zichzelf gelukkig prijzen met 'twee buitengewone kandidaten die bereid waren naar voren te stappen en al deze maanden onvermoeibaar te werken, waarvoor zij onze dank hebben", zei senator Herb Kohl uit Wisconsin. Nu Obama de nominatie heeft gewonnen 'kunnen we ons achter deze historische kandidaat verenigen'.

Het partijbestuur van de Democraten liet weten dat de partij haar financiële beleid gaat afstemmen op dat van Obama en daarom voortaan geen donaties meer zal aannemen van federale lobbyisten of politieke actiecomités. Obama weigert zulke bijdragen, om zo vrij mogelijk te staan tegenover de belangengroepen in Washington.

De Democratische Partij heeft in deze campagneperiode aanzienlijk minder donaties binnengehaald dan de Republikeinse Partij. De Democraten zamelden 77,6 miljoen dollar (50,2 miljoen euro) in en hadden eind april 4,4 miljoen dollar (2,8 miljoen euro) in kas. De Republikeinen zamelden bijna tweemaal zoveel in en hadden 40,6 miljoen (28,2 miljoen euro) op de bank.

Hoewel de partij door de maatregel een van haar inkomstenbronnen verliest, hoeft zij niet te vrezen voor geldgebrek. Het campagneteam van Obama dat het bestuur nu overneemt - Obama's strateeg Paul Tewes vervoegde zich donderdag op het partijkantoor - is financieel zeer succesvol gebleken. Met 264 miljoen dollar (170 miljoen euro) haalde Obama van alle Democratische kandidaten het meeste geld op.

:mad:

• Topic Starter Topic Starter
haha pwned u redneck biatch

Terug
Naar boven