XXL Nutrition

Verkocht barbarian halterbank+ 50mm gewichten

Foto's worden vaak gewaardeerd :P

• Topic Starter Topic Starter
oke dan , ps het gaat om de rubber-gripper halterset

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

Moest je de schijven alleen verkopen is er intresse hier.

Ziet er mooi uit. Stoppen met thuis trainen en naar de sportschool? Of ga je wat anders aanschaffen?

stoppen met thuis trainen omdat ik 4-5 dagen per week mma training heb en dus geen tijd/energie meer heb om thuis te trainen.
en wordt samen verkocht. :)

Mooi spul heb je hier, heb net zelf ook gewichtjes besteld en een bankje.. nuja, succes met de verkoop ;)

Dus geen KT ondersteuning van je MMA ? Dude

In dien je het niet verkocht krijgt tesamen ook wel intresse voor gewichten apart :p

Hoeveel vraag je voor enkel het rack?

Als Basic je rack koopt, en iemand anders je halter plus gewichten (sowieso veel vraag naar) en hoeveel wil je dan voor de bench?

als ik appart verkoop
rack: €200
bench: €150
halterset: €150
maar enkel als er voor elk "deel" intresse is

ik heb interesse in de bench..

ik laat je via pb iets weten ;)

Ik snap niet dat mensen hun spullen binnen een half jaar weer kunnen verkopen. Je kunt naast je trainingen toch best eens krachttraining doen, of als je besluit weer eens minder te gaan mma-en etc. Zoiezo als je alles koopt en dan binnen zo'n korte periode weer overschakeld vraag ik mezelf af heb je er wel dan wel goed over nagedacht.

In principe zal na de eerste afschrijving je spul echt niet zoveel minder waard meer worden. Gewicht blijft gewicht.

ik wil het rack en halterset wel kopen
350 euro

leuk winnie de poe behangetje voor een mma-er :P

pb's zijn verstuurt , alles staat voorlopig gereserveert .
het winnie the poo behang is van de kinderkamer , de bank staat daar omdat de kleine nog bij ons op de kamer slaapt :)

Mocht er iets niet doorgaan PM me dan aub, ik ben geintresseerd in de halter en de schijven. Evt ook de bench....

pb's zijn verstuurt , alles staat voorlopig gereserveert .

ik ben nog niet gewoon om met dit forum te werken..

dus bij deze een domme vraag: heb je mijn pb's aangekregen?

want als ik bij verzonden privé-berichten kijk, blijft de teller op 0 staan..
(ik heb een admin hierover gecontacteerd)

edit: het 'probleem' is opgelost.. ik heb de optie aangevinkt die ik nodig had..

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven