MuscleMeat

Verkocht barbarian multi rek + multi bench

steevo777

Novice
Waardering
0
bij deze wil ik mijn multi squat rek + bench verkopen. beiden in prima staat. nieuw heeft dit 650 € gekost nu voor 300€ mag het weg, afhalen in belgie oostakker tegen gent
voor een foto van het rek en de bench zie deze link
http://www.fitness-seller.nl/produc...arian-Multi-Squat-Rack-incl--Multi-Bench.html
heb tevens ook een smith machine en een hack- squat te koop
alles staat op 2 de hands
http://www.2dehands.be/listuser/918782/
de smith 300€
de haq squat 250€

greetz,
steven

spotprijske!!!

Ben ooit nog bij jou geweest achter schijven!

was hardcore gym die je daar had he!

Damn! Wat zou ik graag deze kans pakken.. Maarja, geen plek om thuis te trainen ondanks dat we veel ruimte hebben :rolleyes:, en volgens mij is alleen trainen het toch niet...

Maar zeker mooie aanbieding die je hebt, zal wel snel verkocht zijn;)

• Topic Starter Topic Starter
effe denken

Ben ooit nog bij jou geweest achter schijven!

was hardcore gym die je daar had he!

da klopt, als ik mij niet vergis waren dat die grijze schijven van weider zeker ???
ja toen was de gym in de garage maar heb nu een ander huis gekocht en met die verbouwingen staan de toestellen redelijk in de weg ( ze zijn een beetje te lomp om ze elke keer opnieuw te verzetten) als het eenmaal gedaan is zal ik terug beginnen maar nu kan je er onmogelijk trainen en ipv de toestellen daar te laten staan mee al da stof is het beter dat alles weg gaat en die te plaats te renoveren, daarna gewoon terug opnieuw beginnen. we zien wel.;)
greetz

---------- Toegevoegd om 20:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:24 ----------

Damn! Wat zou ik graag deze kans pakken.. Maarja, geen plek om thuis te trainen ondanks dat we veel ruimte hebben :rolleyes:, en volgens mij is alleen trainen het toch niet...

Maar zeker mooie aanbieding die je hebt, zal wel snel verkocht zijn;)
ja , om alleen te trainen heb je wel karakter nodig want je zou rap zeggen van vandaag niet zalt morgen wel doen.
maar als je eenmaal de gewoonte hebt om elke dag/week te trainen is het wel gemakkelijk hoor. geen sleur om naar de gym te gaan en je kan trainen wanneer je wil , gemakkelijk hoor :D

rack en de bench even gereserveerd :D ....hopelijk ;)

Laatst bewerkt:
Als de bench apart verkocht kan worden, wil ik graag iets horen.

• Topic Starter Topic Starter
verkocht

verkocht aan jonkie ,
veel succes ermee:D

Terug
Naar boven