XXL Nutrition

Verkocht Barbarian Power Cage[sold], Barbarian Multi-Bench[sold], Powertec dual hyper/crunch

ik heb een homegym maar wil van mn huis af, free stands zijn een stuk handiger qua ruimte en meenemen naar nieuwe locaties

als ik iets voor elkaar kan krijgen om er weighted dips en chinups mee te doen heb ik geen cage nodig en de bench doe ik sowieso niks mee

klinkt alsof je redelijk traint zoals ik.
ik heb nu wel weer eens bench. maar doe er ook weinig mee. (en staat weer in de verkoop)

voor chins en dips kan je ook gewoon een muur/plafom chin up bar kopen, en voor dips losse dip steunen.
of een power tower.

• Topic Starter Topic Starter
klinkt alsof je redelijk traint zoals ik.
ik heb nu wel weer eens bench. maar doe er ook weinig mee. (en staat weer in de verkoop)

voor chins en dips kan je ook gewoon een muur/plafom chin up bar kopen, en voor dips losse dip steunen.
of een power tower.
Ik ga het op de free stands proberen want ik zal met tijdelijke locaties niet allerlei dingen aan de muur kunnen bouwen. Losse dips dip ik te zwaar voor. :o

ik weet niet hoezwaar je dipt.

maar voor 80 euro heb je al een dip station tot 150 kg.
en ook fitness seller heeft nu dipsteunen

En ik voor het bankje. Misschien haal je er wel meer uit door ons apart jouw spul te verkopen :)

ik weet niet hoezwaar je dipt.

maar voor 80 euro heb je al een dip station tot 150 kg.
en ook fitness seller heeft nu dipsteunen
ik kom nu al over de 140 en wil nog wel wat vooruit kunnen hehe

m'n bestelling is verzonden dus kan het hopelijk morgen op de stands en met chains proberen

ik kom nu al over de 140 en wil nog wel wat vooruit kunnen hehe

m'n bestelling is verzonden dus kan het hopelijk morgen op de stands en met chains proberen

oke dan zou ik geen gorilla sports dip steunen halen haha:p

ik zag dat je ook bumperplates wilt gaan bestellen, ik heb ze zelf ook sinds kort. echt chill.
en ik wil ook ooit nog een keer chains gaan bestellen. lijkt he cool me mee te trainen! waar heb jij ze besteld.

en om niet te veel van het topic af te dwalen....succes met de verkoop ;)

Laatst bewerkt:
die hyper wil ik wel ... maar Almere is ****in ver voor mij :p Je komt toevallig nooit in de buurt van België? :D

inderdaad hij moet hem gratis komen brengen, wat denkt hij wel niet.

Pm me als de deal niet zou doorgaan. Ik wil die bench echt zeer graag kopen.

Ik ben alle reacties in PM aan het afhandelen, zijn er nogal wat hehe. Daarom vroeg ik iedereen alles hier in het topic te houden, maar ok. Sorry als ik iemand gemist heb in het reageren.

De deal voor de cage + bench ging niet door, dus ik heb nu de volgenden in de rij op de hoogte gesteld. Die hebben appart interesse in de cage, bench, en hyper. Als deze niet door gaan zal ik weer de volgenden op de hoogte stellen en hier weer updaten.

Die squat stands zijn trouwens erg stabiel ook met dippen, maar het is wel een beetje onhandig vasthouden. Ring dips hangend onder de barbbell kan ook, en misschien bestel ik nog een 2e setje stands dan kan ik gewoon op 2 barbells naast elkaar dippen.

Je hebt ook PM van mij. Interesse om alles in 1x over te nemen!

Ik heb interesse in je bench.
Ben elke donderdag in Almere en heb een auto.

Hoor graag van je.

Gr,

Cage en hyper zijn beschikbaar voor geïnteresseerden. Ik ga anders van de week ook bij een sportschool langs vragen of ze interesse hebben, misschien is dat handiger.

Ik wil nog steeds wel komen voor de cage en hyper en heb ook snel tijd. Heb je een PM gestuurd

Bench is verkocht !

Ben op zoek naar een cage is hij nog te koop en wat kost hij?

Ja, is nog te koop, ik heb 450 gevraagd bied maar ;)

Helaas hij is te hoog voor mij en ik ben toch meer op zoek naar iets met lat pulley toch bedankt!

Hoe diep is de cage?

Terug
Naar boven