Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind het jammer, maar dan moet ik wel nog een aantal jaar wachten tegen dat ik alleen zou gaan wonen.Breek het af en stokeer het anders ergens voor later als je alleen gaat wonen?
Is toch zonde om al dat mooi spul weg te doen tegen een verlies prijs, niet?
Prijs staat vast.
voor 300 euro mag je me dat rack komen brengen.
Daar bedoel ik mee dat je niet zo p*ssy moet doen, en die shit in je garage moet zetten en gewoon moet trainen.
man man man, wat zonde is dit weer.
mocht je schijven apart verkopen: heb wel interesse in
2 x 20kg
4 x 10kg
2 x 0,5kg
ik heb interesse in de halterstangen + gewichten
ik ben van gent
grts
Ik wil alle barbarian schijven wel overnemen voor € 150
Ik zou het nochtans onmiddellijk afhalen, de rest raak je volgens mij vlotjes kwijt voor 850

Waar is het juist? Heb misschien interesse voor hele pakket....
Inderdaad, ik woon (bij mijn ouders) in Eke, naast Nazareth, dichtbij Gent.hij is van nazareth, is de kanten van gent dacht ik
Jammer, is wel goed spul en een investering die levenslang mee gaat eigenlijk.Jammer, heb net voor 1000 euro spullen aangeschaft.
hetzelfde maar dan zonder de barbrian bench en de lattower. Net te laat man.
Daar zit het probleem bij mij ook, al zouden sommigen zeggen dat het zo niet lijkt, als je eenmaal een aantal trainingen erop hebt zitten dan merk ik het wel. Het is ook meer voor de veiligheid, zat zo al bijna een paar keer door het raam.

+1breek het af en stokeer het anders ergens voor later als je alleen gaat wonen?
Is toch zonde om al dat mooi spul weg te doen tegen een verlies prijs, niet?