XXL Nutrition

Verkocht Barbarian Powerrack, Bankje, 30mm Schijven/Dumbells

• Topic Starter Topic Starter
Bump

Nu € 800 voor alles.

hoeveel moet je hebben voor enkel de cage?

Powercage gaat niet los weg voordat de rest ook weg is.

heb ook enkel interesse in de cage

wat vraag je ongeveer voor die 2x20 schijven?
of is alles het al verkocht, ben opzoek naar goedkoop 30mm materiaal.

Hoeveel voor het bankje los?

Alles is er nog aangezien ik probeer om alles in eens te verkopen maar ik zal van het weekend eens gaan kijken wat ik voor het spul los wil hebben. En aangezien het in goede staat is, verwacht geen "zeer goedkoop 30mm" spul.

Ik ga morgen een bankje ophalen (zelfde bankje), dus bij deze geen interesse meer.

Ik heb interesse in de 200cm bar en evt. wat schijven.
4x5, 2x 20.

Sorry voor de wat late reactie hier.

Onder voorbehoud is alles verkocht

edit/

Toch nog te koop omdat koper op wazige manier afhaakt. Staat hem netjes maargoed.

Laatst bewerkt:
350 voor de kooi (kost me al 500 km rijden)

Daar heeft hij toch niets mee te maken ???
:p

Het spul ligt niet in de weg ofzo dus je zult echt met een beter bod moeten komen mits je echt geïnteresseerd bent. Alles, dus ook de kooi is in prima staat en eigenlijk zo goed als nieuw dus voor 350 euro gaat ie niet weg.

in je eerste post zeg je: ruimtegebrek ;)

Het spul ligt niet in de weg ofzo dus je zult echt met een beter bod moeten komen mits je echt geïnteresseerd bent. Alles, dus ook de kooi is in prima staat en eigenlijk zo goed als nieuw dus voor 350 euro gaat ie niet weg.

Voor hoeveel wel dan?

Als je alle gewichten die nog te koop zijn samentelt kom je aan een set van 145 kg (155 incl stang) voor 245 euro: voor exact hetzelfde bedrag heb je een splinternieuwe 50mm set van exact hetzelfde gewicht. :eek:

Duur 30mm materiaal dus ... :D

Beste Orp, de kooi is uit elkaar en is nu dus een hoopje staal ipv een volopgezette kooi met bankje en gewichten erom heen. Scheelt nogal wat ruimte dus.

Fitnessfreak82, bieden staat vrij. Ik laat het wel weten als ik het geboden bedrag hoog genoeg vind.

Loky, over de prijs valt heus nog wel iets te praten. Het is een vraagprijs hé.

Bump,

Alles samen nu voor € 650.

Terug
Naar boven