AndroidHealthClinic

Verkocht Barbarian Powerrack, Bankje, 30mm Schijven/Dumbells

Al €250 van de prijs aftrekken is niet niks :p

• Topic Starter Topic Starter
Er zijn ook een aantal spullen verkocht, het bankje, een aantal 5 kilo gewichten. Dus het is geen 250 eraf, maar er is zeker wat af. Denk dat dit zeker wel een aantrekkelijke prijs is gezien de staat van de spullen.

Uhm bedankt voor de free bump. En volgens ben ik alleen 2x in prijs gezakt en niet weer terug omhoog gegaan hoor. Even voor de duidelijkheid, alles dat in het bericht aan spullen staat is er nog en dat mag samen weg voor € 650,-

Waar zijn die spullen op te halen? Mits het dichtbij is wil ik hem wel voor 575 komen ophalen!

ga 'm ff volgen.

Om het makkelijk te maken, het spul is op te halen in Zaandam, een paar kilometer ten noorden van Amsterdam.

Daarnaast is 650,- mijn laagste prijs. Apart nu inmiddels al 5 geinteresseerden maar iedereen bied minder dan 650,-. Normaal gesproken zou het juist de prijs op moeten drijven. :)

Om het makkelijk te maken, het spul is op te halen in Zaandam, een paar kilometer ten noorden van Amsterdam.

Daarnaast is 650,- mijn laagste prijs. Apart nu inmiddels al 5 geinteresseerden maar iedereen bied minder dan 650,-. Normaal gesproken zou het juist de prijs op moeten drijven. :)

Mijn bod geldt nog steeds, dus als je nog van mening verandert hoor ik het graag :)

verkocht en opgehaald, mag op slot

Terug
Naar boven