XXL Nutrition

barbell + schijven

kukipushup

Advanced Bodybuilder
Waardering
102
Lengte
1m65
Massa
62kg
Vetpercentage
9%
Ik wou graag een barbell + wat schijven aanschaffen, maar er zijn nogal wat barbells op de markt en heb geen zin in een miskoop.

Ik had nu de barbell van 99euro op het oog, belastbaar tot 250kg dus lijkt me in me ogen genoeg.

http://www.fitness-seller.nl/gewichten/halterstangen/50-mm-halterstangen/?bar_length=200_220_cm

Ik heb ook niet een zeer ruim budget dus dacht gewoon aan de goedkoopste schijven die hier tussen staat (gietijzeren olympische halterschijven) eventueel koop ik de schijven nog 2ehands als ik wat leuks tegenkom

http://www.fitness-seller.nl/gewichten/halterschijven/50-mm-halterschijven/

Als laatste is het misschien handig om te weten dat dit niet voor hardcore of zware intensieve training word gebruikt, het zal het meeste gebruikt worden om goed de techniek thuis te bestuderen. Denk daarbij aan deadlifts,bent rows, squats ...

Budget: 250euro

• Topic Starter Topic Starter
Ruimte genoeg, zolang het maar geen halter van 4meter is :p

Hmm zeker een geile halter met genoeg kg erbij! zat zelf te denken om eerst een barbell en een paar schijven erbij te nemen en daarna weer wat schijfjes kopen maar denk dat ik in 1 hele set goedkoper uitkom.

Idd wel handig ! heb alleen niet echt dumbbells nodig maar zal even kijken :)

voor 319 euro kun je bij fitnesseller een degelijk pakket kopen.

ik denk wel dat er goedkopere alternatieven zijn

voor 319 euro kun je bij fitnesseller een degelijk pakket kopen.

ik denk wel dat er goedkopere alternatieven zijn

link??

Heb namelijk even gedaan wat Xyzyx zei en dan heb je een pakket van;

setje dumbbell bars 50mm
De barbell set van 140kg
2.5kg ijzeren olympische schijvenset 50mm

dan kom ik uit op een totaal van E310,25

lijkt me toch netjes en redelijk veel voor die prijs.

Edit: inclusief verzendkosten..bij fitniss seller kost het nog 22euro extra ofso

Super Edit: ik zie nu idd dat setje van 319euro als je die koop hoef je geen verzendkosten te betalen, maar dan alsnog heb ik iets minder dan op helisports en het scheelt ook nog eens 9euro!

De stang van fitniss seller is belastbaar tot 250kg die van helisports tot 315..

zal dus zeker voor de helisports setje kiezen ipv van fitniss seller

Laatst bewerkt:
Kzou gwn die van helisport pakken man, 250 bench je binnen een paar maandjes..:D

Die schijven hebben ze ook bij mij in de sportschool maar het zijn echt k*tschijven. Er zit zoveel verschil in dat je hem soms gewoon naar een kant voelt trekken. Heel erg irritant!

Die schijven hebben ze ook bij mij in de sportschool maar het zijn echt k*tschijven. Er zit zoveel verschil in dat je hem soms gewoon naar een kant voelt trekken. Heel erg irritant!

Nu je t zegt.. 1 van mijn 10 kilo schijven is 9.5 en de ander wel 10.. :o

Ff helisport mailen..

Terug
Naar boven