AndroidHealthClinic

Basic Fit voor iedereen!

Bezoekers in dit topic

Iemand enig idee wat de macro's, ingrediënten e.d. van die Yanga sportdrank is? Zit er aan te denken om me ook in te schrijven zodat ik op zaterdag en zonder evt ook kan sporten.

halve liter water, beetje vitamine en 5 verschillende zoetstoffen en smaakstof uit fruit. 5 cal per bidon. volgens de gegevens van yanga zelf.
 
Thx voor de reacties. Iemand die dit in zijn abbonoment heeft? Is t lekker?
 
De ene vindt het lekker en de ander niet.
Laat even je bidon vullen en proef het. Je mag gratis proeven.(was iig altijd zo)
 
Thx voor de reacties. Iemand die dit in zijn abbonoment heeft? Is t lekker?

Mijn broer heeft het, ikzelf niet, maar het smaakt opzich wel redelijk goed, beetje naar ranja met andere smaakjes. Je kunt na een half uur geloof ik weer bijvullen.
 
Bij ons hebben ze nieuwe dumbell racks neer gezet.
Van alles 2 paren van 4kg tot 40kg.
In het begin was het een rotzooi basic fit maar nu begint het echt ergens op te lijken.
2 squatracks en een stuk of 7 verstelbare bankjes 3 flat bench en 2 incline bench.

En een hoop cardio apparaten.
 
Oke maar gewoon even proberen dan. Die paar euro per maand zijn de kosten ook niet.
 
drink gewoon water
 
Oke maar gewoon even proberen dan. Die paar euro per maand zijn de kosten ook niet.

Als je het niet lekker vindt of niet gaat gebruiken .... bij een nieuw abonnement zit je er wel een heel jaar aan vast.
 
Als je het niet lekker vindt of niet gaat gebruiken .... bij een nieuw abonnement zit je er wel een heel jaar aan vast.

Dit niet maandelijks opzegbaar? Dan eerst maar echt even proeven idd:eek:
 
Als je het niet lekker vindt of niet gaat gebruiken .... bij een nieuw abonnement zit je er wel een heel jaar aan vast.

Of een maand, net welk abonnement je neemt he.
 
Of een maand, net welk abonnement je neemt he.

ik wist wel van de gewone fitness abonnementen per maand. Dus nu ook yanga per maand?
Dat wist ik niet.

dankjewel.
 
ik wist wel van de gewone fitness abonnementen per maand. Dus nu ook yanga per maand?
Dat wist ik niet.

dankjewel.

Je neemt een abonnement bij basic fit, exclusief of inclusief yanga. Het is niet zo dat je een maand abonnement op basic fit, maar dat je dan wel 1 jaar lang aan yanga vast zit :roflol:
 
Je neemt een abonnement bij basic fit, exclusief of inclusief yanga. Het is niet zo dat je een maand abonnement op basic fit, maar dat je dan wel 1 jaar lang aan yanga vast zit :roflol:

En toen moest je lachen, leuk hoor :rolleyes:
 
Back
Naar boven