Fitness Seller

Basisgegevens van een persoon krijgen met slechts zn e-mail adress

Antisocial

Competitive Bodybuilder
Waardering
277
Hallo, ik heb een beetje hulp nodig.

Ik probeer achter achternaam van iemand te komen, voornaam is bekend, geboorte datum bekend, woonplaats ook bekend.

Heb een partyflock profiel van diegene, en zijn MSN..

Zou het mogelijk zijn om achter zijn achternaam te komen?

Hyves

/thread

Dan weet je ook met wie hij omgaat en wie zn vriendin is

Weet niet of je er iets aan hebt..

www.wieowie.nl

Edit: Zie nu dat je een voornaam en achternaam daarvoor nodig hebt. My bad

Vermom je als lekker wijf, voeg hem toe op msn, vraag waar die woont om een x af te spreken. voila :D

• Topic Starter Topic Starter
Vermom je als lekker wijf, voeg hem toe op msn, vraag waar die woont om een x af te spreken. voila :D

Tja, dat krijgtie ekt wel door.

Ik weet ongeveer waar diegene werkt. Maar er zitten meer vestigingen in die stad, dus met een achternaam kom ik al heel stuk verder. :)

Stuur mij al die gegevens in 'n pm en ik zal kijken wat ik voor je kan vinden...

waarvoor moet je dat weten dan?

epic!

Ja, maar niet als je het nu voor het eerst gaat proberen. Het vergt best wat onderzoek. Van de meeste mensen hier kan je zo de gegevens tevoorschijn halen..

opgelicht zeker door die persoon?

Geef het adres en ik zoek het even op voor je in ruil voor karma ;)

Je hebt altijd zo'n grote muil hier, stap er dan gewoon op af in plaats van hem anoniem op te zoeken. Met al die gegevens moet je daar zeker achter kunnen komen.

Vraag het eens aan zijn vrienden op 1 van die sites

• Topic Starter Topic Starter
Je hebt altijd zo'n grote muil hier, stap er dan gewoon op af in plaats van hem anoniem op te zoeken. Met al die gegevens moet je daar zeker achter kunnen komen.

Goh, no shit sherlock.. :o Waarom denk je dat ik achter zn achternaam probeer te komen. :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

En t probleem is dat het op i-net een ontiegelijke held is, vandaar dat ik m eerst anoniem moet opzoeken om daarna uit te vogelen waar hij werkt, om daarna daar heen te gaan. :)

Dat zal me dan een match worden!!e-warrior VS. e-warrior

Terug
Naar boven