XXL Nutrition

Bassleader gentse xpo

Ik zal er zijn, beetje overal

te zien waar de sfeer het beste is :D

1 of andere technohappening, geloof ik

ik zat 3 uur geleden nog in Flanders Expo voor een andere beurs en zag die gekke bende toekomen :)

was eerst nog van plan ook nog te gaan, maar ik ga pas morgen uit :p

hope ya're havin' a great time, roxxe ;)

Ik zie u al jumpen oxxe :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
:D juist thuis damn kop doe zwaar zeer (en nie van drank ;)
omg 80% vd gaste ware 60kg en :sd:
andere 20% ware junkie ollanders :roflol:

wel geile wijfies

liep daar eentje rond in een geel pakje :lick:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:p

haha bassleader ik ben vorig jaar geweest maat van mij is in de combi geeindigd.
viel op zich wel mee maar ik ben niet voor al die jumpers en breezahs
vanwaar ben jij feitelijk roxxe?
flanders ligt hier op 5 minutjes vandaan

Bassleader was goed! hete chicks, vette muziek whooooot

Dit jaar niet geweest..

haha bassleader ik ben vorig jaar geweest maat van mij is in de combi geeindigd.
viel op zich wel mee maar ik ben niet voor al die jumpers en breezahs
vanwaar ben jij feitelijk roxxe?
flanders ligt hier op 5 minutjes vandaan
van roeselare, maar woon volgende week in brussel

breezahs mogen er wezen maar die gaste jumpe op echt alles ???

Ben natuurlijk geweest, Marco Remus en Sven Wittekind waren echt goed! Heb mijn avond verdeeld over Hatrdtechno/ Schranz en Hardcore.

Geslaagd avondje.

Idd veel irritante superdudes gezien, eentje had op zijn oog gekregen en moest geknuffeld worden door zijn vriendenclubje, had veel zin om eens zijn andere oog aan te pakken.

Maar buiten dat ook veel chicks gezien:p.

Ik heb een paar brede mannen gezien, mss één van jullie? :p

Ik kwam voor de gravity en liquid room maar ik zat meer in de chemical en optical room. Zany vond ik super!

De sfeer in de industrial room vond ik een beetje raar, weinig gedans enzo...
Om 8u zat ik in me bed

Klein verslagje:

Niet lang moeten aanschuiven, wel grondig gefouilleerd. Was nodig bij sommigen: want die naast ons zijn toch tegengehouden met paar pillen op zak en moesten ticket afgeven en mochten niet binnen (lol)
Toen lockertje gehuurd, wel handig voor je brol in weg te werken.
Dan bonnetjes gekocht. Eens op verkenning geweest in alle zalen.

In het begin vond ik het volume in de liquid room veel te stil.

Dan maar gebleven in chemical room met paul elstak. Hardcore Hooligan, iedereen meezingen Vond de sfeer wel goed, niet vijandig. Had het niet verwacht. Ik stond daar mee te genieten tussen de gabbers.

Het volgende dat we wouden zien was Furax, super druk opeens in die zaal.

Daarna richting Coone getrokken, was juist nog vorige dj bezig. Coone heeft goed gedraaid maar herkende niet veel nummers. Is ook niet echt me sT meer.

Vervolgens naar de optical room getrokken: met de overwegend paars-roos-violet lasers, en felle witte lichten die beetje verblindend werken en die ook heel de zaal kunnen doen oplichten. Heb ook die remix van stampeuh gehoord. Zany vond ik het best, nothing else mathers, weer zo'n meezinger. De sfeer was er ook goed, in tegenstelling tot de jump rooms kijkt er niemand naar hoe je danst, veel relaxtere sfeer en geen ingestudeerde pasjes...
Hoopte nog op Front 2 Back maar gelukkig heeft Tatanka die dan later gespeeld op de avond.

De rest van de avond herinner ik me minder, beetje overal gezeten. (niet door alcohol want heb nie gedronken)

Was eerste keer op zo'n groot event dus beetje moeilijk om te vergelijking maar geef toch een 9/10

lol ik werd niet eens gefouilleerd en die kastjes waren erg goe

Bassleader was leuk feestje ja heb me goed vermaakt. Alleen jammer dat het geluid niet goed was. Bij de set van Bam Bam stond alles veel te overstuurd dus hoorde je enkel de bass. Baal wel van dat ik Manu en Max gemist heb. Verder nog Marco Remus, Sven Wittekind, Stukje Frank Kvitta, Ruthless en nog zo eens stukjes van andere dj's gezien.

Terug
Naar boven