MuscleMeat

ADHD TRT

We hebben de minder begaafde persoon gevonden.

De hoeveelheid water die de emmer bevat nadat je er extra water aan toevoegd, hangt af van de hoeveelheid water die de emmer kan bevatten.

Maar wat maakt het uit... hij heb de emmer al leeggekenkert :D :thumb:
Als jij zelf 900ng/dl hebt en hierdoor neagtieve effecten ervaart, vervolgens kiest voor exogene testosteron, 100mg/wk

Gemiddelde respons is tussen de 4-7ng/dl per mg exogene testosteron, als jij geen abnormale respons heeft zal hij hiermee dus uitkomen op een lager testosteron niveau

Je redenering is ook echt bizar dom, als we ook over exogene testosteron praten is je emmer geen emmer meer maar een waterton

100mg/week stopt gewoon je natuurlijke productie volledig tijdens gebruik, het is niet zo dat je eigen productie downregulate om uit te komen op dezelfde waarde

In het geval dat dat zo zou zijn, wat jij lijkt te denken, klopt dat "hij heeft de emmer al leeggekenkert" dus ook nog eens voor geen meter

Misschien niet zo snel iemand minder begaafd noemen en eerst even in de spiegel kijken Mr. Triple R

Als jij zelf 900ng/dl hebt en hierdoor neagtieve effecten ervaart, vervolgens kiest voor exogene testosteron, 100mg/wk

Gemiddelde respons is tussen de 4-7ng/dl per mg exogene testosteron, als jij geen abnormale respons heeft zal hij hiermee dus uitkomen op een lager testosteron niveau

Je redenering is ook echt bizar dom, als we ook over exogene testosteron praten is je emmer geen emmer meer maar een waterton

100mg/week stopt gewoon je natuurlijke productie volledig tijdens gebruik, het is niet zo dat je eigen productie downregulate om uit te komen op dezelfde waarde

In het geval dat dat zo zou zijn, wat jij lijkt te denken, klopt dat "hij heeft de emmer al leeggekenkert" dus ook nog eens voor geen meter

Misschien niet zo snel iemand minder begaafd noemen en eerst even in de spiegel kijken Mr. Triple R
Whatever.

Ik heb een vraag mijn testosteron is van naturen hoog ben 40 en heb adhd zou je met TRT ook je testosteron kunnen verlagen ben gevoelig en altijd onrustig dacht meschien weet iemand hier iets over
Hoi ik heb een beetje hetzelfde uitslag gekregen qua waardes zit ook in de hoge range. Waarom zou je dit omlaag willen halen?

Stel je begint aan de TRT kom je er ook nooit meer vanaf, keuze is aan jou

"Ik zat fout maar mijn ego is te groot om dat toe te geven"

Lekker zwakzinnig, en dat noemt iemand minder begaafd😂😂

Hoi ik heb een beetje hetzelfde uitslag gekregen qua waardes zit ook in de hoge range. Waarom zou je dit omlaag willen halen?

Stel je begint aan de TRT kom je er ook nooit meer vanaf, keuze is aan jou
Omdat hij onder de veronderstelling is dat het de oorzaak is van negatieve klachten, ook is in zijn geval levenslange trt niet zo zeer van toepassing, hij zou zelf een tijdje TRT kunnen doen en dan off gaan in de hoop dat hij zn natuurlijke productie voldoende verlaagd heeft om vrij van de klachten te zijn

Allemaal natuurlijk wel afhankelijk van t feit dat het daadwerkelijk de oorzaak is wat ik betwijfel

@CerebralGains je laat je best wel een beetje kennen hier. Je eerste opmerking was gewoon behoorlijk over the top rn je analogie klopte niet, en nu loop je op allerlei manieren te doen alsof alle anderen gevaarlijk en gek zijn.

Je kunt toch gewoon alsnog waarschuwen om hier niet zomaar mee te gaan spelen, zonder zo te doen?!

@CerebralGains je laat je best wel een beetje kennen hier. Je eerste opmerking was gewoon behoorlijk over the top rn je analogie klopte niet, en nu loop je op allerlei manieren te doen alsof alle anderen gevaarlijk en gek zijn.

Je kunt toch gewoon alsnog waarschuwen om hier niet zomaar mee te gaan spelen, zonder zo te doen?!
Ik denk dat het vooral belangrijk is om niet in onwetendheid over dit soort dingen te spreken, ondanks dat de kans groot is dat testosteron niveau niet de oorzaak is moet je nageven dat het een slimme en mogelijke oplossing is in het geval dat dat wel zo is

Klopt, mijn reactie was misschien niet de beste en wat arrogant. Heat of the moment.

Ik heb ADD maar extra test maakt me juist meer mellow zit nu 14 of 15 week op 250mg test hou dat ook aan zolang de bloedwaarden het toelaten.

Terug
Naar boven