XXL Nutrition

Batllefield bad company 2 montage

mooi gemaakt

Netjes man, ook je BO montage - goeie edits en clips

Wow, goeie montage! (y)

vette video ,chapeau vriend.

• Topic Starter Topic Starter
Nice.

Zie wel liever gameplay comm. dan montage.

Die jayekaiser in je comm. zuigt hard. lol.

http://youtu.be/6HQ9rwivAdU

Mja, gewoon raw gameplay zou ik wel willen uploaden
maar kga echt niet praten over een game. Is nogal gay imo
En met een Belgisch accent klinkt het toch maar slecht.

ken hem niet echt, speelt ook op console dacht ik
volg meer gameplay van masdeath dontblink en sgt.enigma

Raw > montage

Het is toch leuker om skills van iemand te zien dan een aan elkaar geregen gameplay van moment opnames.

Het is toch leuker om skills van iemand te zien dan een aan elkaar geregen gameplay van moment opnames.

Hangt van smaak af, ik vind beide leuk om te zien. Raw footage kan sneller saai worden voor mij. En met commentary's is ook soms intersant maar meestal wijken ze veel te snel af naar personal life story's die me geen **** boeien.

Trouwens volledige matches, zijn best lang. Dus als ik het zou uploaden zou ik sowieso stukken moeten knippen. Tenzij je 20-25 minuten wilt kijken

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooie topictitel:p

Skills rolf, al zoveel droef toeters gezien die beetje noobs ownen in een public server, wat een skills!

Kijk ik liever naar de lan parties :p, ben in 2010 naar tex (denemarken) en oof3 (antwerpen) en crossfire challange in nl.
Dat waren nog eens goede potjes + leuk prijzen geld.

Skills rolf, al zoveel droef toeters gezien die beetje noobs ownen in een public server, wat een skills!

Kijk ik liever naar de lan parties :p, ben in 2010 naar tex (denemarken) en oof3 (antwerpen) en crossfire challange in nl.
Dat waren nog eens goede potjes + leuk prijzen geld.

Cool story br0.

Mooie montage.. zitten wat zieke stukjes tussen..
alleen Xbox 360 > PC :)

Terug
Naar boven