AndroidHealthClinic

BB belt van reebok die je kan op pompen van binnen.

Ray187

Cool Novice
Waardering
7
Lengte
1m95
Massa
100kg
Vetpercentage
12%
Ik zoek al een tijd de BB belt van Reebok. die heeft zo'n pomp dat achterin je rug opvult, maar ik kan hem nergens vinden waar hij te koop is :(
Zou iemand mij kunnen vertellen waar ik die zou kunnen kopen?
Me maat heeft ereen, maar die heeft hem in de USA gekocht x jaar geleden.

Als iemand dat weet dan hoor ik dat graag :D

Thanks

Useless.

• Topic Starter Topic Starter
useless? WHy hij zit fijner, omdat hij je onderug beter ondersteund.

een belt met zo een 'opvullend' stuk achterin is gewoon waardeloos, dat steunt voor geen drol je rug... en wrsl is het ook zo een riem dat van breed naar smal gaat :rolleyes: koop een powerlift riem daar ben je veel meer bij.

Ik doe een opgevouwen handdoekje ertussen om nog een beetje druk te kunnen zetten... of ik moet het kindermaatje lenen.

Hoeveel spanning kan een opgepompte riem nou leveren? Of is het fietsband-sT met 8 bar ofzo? Het heeft geen nut omdat het geen spanning levert.
Zo, nu heb ik er genoeg woorden aan vuil gemaakt. Gadverdamme... Een opblaasbare riem... Waarom koop je niet zo'n zwembandje? Msch zit dat nog lekkerder!

Eens met Tjok, gaat nergens over imo!

Beter houdt je je buik in, sluit je de riem en hoppa, daar de tegendruk in de rug!

Alles is tegenwoordig met pomp van reebok, ik had ook basketbal schoenen met dat, om te proberen, zuigde ook ****ing hard.

Moest het echt zo geweldig zijn, kwam de echte powerlifting gear wel met zulke dingen af.

Reebok speelt op een heel andere doelgroep in dat de echte die hard gym bezoeker.

Top riem ja!

**** alle haters hier boven.

Ik vroeg om info niet om het verwijfde commentaar.

wat een haat reacties joh, als hij zich lekker voelt met die belt, dan schaft hij die gewoon aan. Je moet je niks van aantrekken van deze kleuters hoor.

Helaas niet opblaasbaar... wel fa-bu-lousss!

wide_pink_belt.jpg

bitches :D

Ik heb verder geen idee welke belt goed is. Wil hem vooral gebruiken voor SQ en DL.

gewoon ter info wat bedoel je met opblaasbaar? zoals zwembandjes (ik lach je niet uit tis maar een vb). Als jij vind dat het je goed doet heeft niemand hier iets op te zeggen!!!

Terug
Naar boven