Fitness Seller

BB belt van reebok die je kan op pompen van binnen.

Voor zover ik weet is Reebok gestopt met riemen maken. Ik ken de riem die je bedoelt. Ze waren wel degelijk bedoelt voor de serieuze krachtsporter.

Reebok belt.jpg

• Topic Starter Topic Starter
gewoon ter info wat bedoel je met opblaasbaar? zoals zwembandjes (ik lach je niet uit tis maar een vb). Als jij vind dat het je goed doet heeft niemand hier iets op te zeggen!!!

Voelt gewoon als betere ondersteuning als je 2 x je eigen gewicht tilt, maar de meisjes hier in dit topic die kunnen amper chin ups doen laat staan hun eigen gewocht DL of SQ dus voor hun is een belt ook niet nodig :D

Thanks

Voelt gewoon als betere ondersteuning als je 2 x je eigen gewicht tilt, maar de meisjes hier in dit topic die kunnen amper chin ups doen laat staan hun eigen gewocht DL of SQ dus voor hun is een belt ook niet nodig :D

Thanks

Kun jij dat dan? Hoeveel weeg je dan?:)

Ik draag nooit een riem (meer) heeft toch geen nut...

Thanks

Animal alert.

Kun jij dat dan? Hoeveel weeg je dan?:)
76 kilo en SQ 160 8 reps. Ben licht gewicht :cool:

En nu een ****ing animal die anderen meisjes noemt.
Een mier tilt ook xx keer zijn eigen gewicht :D

critmonsterCitaat:
Origineel gepost door snw [Afbeelding niet meer beschikbaar]
ik draag nooit een riem (meer) heeft toch geen nut...

+1
Waarom niet? Ik heb vorige x eerste keer een belt gebruikt, omdat het me aangeraden werdt om die te gebruiken als je zwaarder gaat SQ of DL.

Deze man pakt onss aaaaaaaaaaaaan!

wat doet dat er nu toe dat jij hem slecht vind? als je hem nooit hebt geproebeert kan je er niet over oordelen. Punt uit!! als hij vind dat het beter werkt waarom maken jullie er dan een probleem van? soms vraag ik mij tog af wat er mis is met sommigen van jullie. zolang hij niet gevaarlijk is zie ik geen probleem!

Neem zoon riem, zit erg lekker.. soms krijg je er wel wat pijnlijke plekker van of schaafplekken maar ach. De riem moet je opvullen je rugspieren!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoe bedoel je van een mug een olifant maken!! Dit gaat nergens heen, elke keer weer!

Hoe bedoel je van een mug een olifant maken!! Dit gaat nergens heen, elke keer weer!
Ach ik heb 1 bruikbaar antwoord gehad en dat was dat Reebok ze uit productie heeft gehaald. meer hoef ik niet te weten. Aangezien je verder toch geen bruikbaar antwoord krijgt.

kan slotje op

Ach ik heb 1 bruikbaar antwoord gehad en dat was dat Reebok ze uit productie heeft gehaald. meer hoef ik niet te weten. Aangezien je verder toch geen bruikbaar antwoord krijgt.

kan slotje op

2de hands? ander merk? die van je moeder gebruiken?

:O nu jij je grapjurk aan hebt zijn je grappen beter geworden 8)

Kun je niet gewoon een broek kopen die past? heb je helemaal geen riem nodig. (sorry jongens ik kon geen slechtere grap bedenken..)

zeg dan niets... deze is wel heeeeeel flauw en totaal niet grappig

Terug
Naar boven