dr livingstone
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 26
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor zover ik weet is Reebok gestopt met riemen maken. Ik ken de riem die je bedoelt. Ze waren wel degelijk bedoelt voor de serieuze krachtsporter.
gewoon ter info wat bedoel je met opblaasbaar? zoals zwembandjes (ik lach je niet uit tis maar een vb). Als jij vind dat het je goed doet heeft niemand hier iets op te zeggen!!!

Voelt gewoon als betere ondersteuning als je 2 x je eigen gewicht tilt, maar de meisjes hier in dit topic die kunnen amper chin ups doen laat staan hun eigen gewocht DL of SQ dus voor hun is een belt ook niet nodig
Thanks

Voelt gewoon als betere ondersteuning als je 2 x je eigen gewicht tilt, maar de meisjes hier in dit topic die kunnen amper chin ups doen laat staan hun eigen gewocht DL of SQ dus voor hun is een belt ook niet nodig
Thanks
Ben sinds 5 okt 2008 begonnen.
Ben 32 en 1.74M en weeg nu 73kilo 17%bf
streven voor nu is 80 kilo en dan 12% bf
Enig advies ?
Thanks,
ik draag nooit een riem (meer) heeft toch geen nut...
76 kilo en SQ 160 8 reps. Ben licht gewicht

Een mier tilt ook xx keer zijn eigen gewichtEn nu een ****ing animal die anderen meisjes noemt.

Waarom niet? Ik heb vorige x eerste keer een belt gebruikt, omdat het me aangeraden werdt om die te gebruiken als je zwaarder gaat SQ of DL.critmonsterCitaat:
Origineel gepost door snw [Afbeelding niet meer beschikbaar]
ik draag nooit een riem (meer) heeft toch geen nut...
+1
Ach ik heb 1 bruikbaar antwoord gehad en dat was dat Reebok ze uit productie heeft gehaald. meer hoef ik niet te weten. Aangezien je verder toch geen bruikbaar antwoord krijgt.Hoe bedoel je van een mug een olifant maken!! Dit gaat nergens heen, elke keer weer!
Ach ik heb 1 bruikbaar antwoord gehad en dat was dat Reebok ze uit productie heeft gehaald. meer hoef ik niet te weten. Aangezien je verder toch geen bruikbaar antwoord krijgt.
kan slotje op
Ik draag nooit een riem (meer) heeft toch geen nut...