MuscleMeat

BC2 vietnam gameplay

sorry maar dit is echt bullshit. Je rent even hard met sniper als met andere wapen. Zonder zoom kan je ze nog van 20 m afstand raak schieten. Verschil tussen staan en zitten aim is er niet. Sniper zoom is steady. Wtf als je online gaat spelen tussen wat gastjes die dag in dag uit spelen wordt je verkracht.

Zelf gemaakt? Nice!
Het spel doet me wat denken aan een verbeterde versie van Joint operations van enkele jaren geleden.

De sniper lijkt me inderdaad wel veel te easy handelbaar.

Verder, nice playing skills :)

• Topic Starter Topic Starter
sorry maar dit is echt bullshit. Je rent even hard met sniper als met andere wapen. Zonder zoom kan je ze nog van 20 m afstand raak schieten. Verschil tussen staan en zitten aim is er niet. Sniper zoom is steady. Wtf als je online gaat spelen tussen wat gastjes die dag in dag uit spelen wordt je verkracht.

haha lol wat zit je nou te lullen?
Dit is public ja, maar je hebt blijkbaar weinig verstand hoe bc2 in elkaar zit, is het mijn probleem dat ik van ver iemand kan raken? Mss moet je beter opletten en dan zie je het zijn headshots. Omdat er werkelijk wel een bullet drop is in het spel, ik speel objective played en zit in een clan 'met gastjes die hele dag spelen' onze clan staat nummer 1 op 8v8.
En heb werkelijk meer verstand er van als je denkt, als ik speel dan speel ik trouwens ook voor de fun, niet voor te gaan braggen tegen iedereen dat dit de beste gameplay ooit is.
Trouwens als je wat beter zou leren kijken gaat het meer om de objectives die ik alleen met 2 man zit te armen, defend en bescherm. Dat is battlefield...
mss moet je terug naar cod gaan en wat quickscopen...

Laatst bewerkt:
het gaat erom dat de sniper gewoon zwaar uit balans is vergelijken met andere wapens.
En die objectbase shit zie ik ook wel. Maar het slaat nergens op dat je gewoon met de sniper zo snel door de map kan rennen en aimen. En voor een bolt action kan je wel heel snel achter elkaar schieten...
Zoals ik al zei als je tegen beetje gevorden gastjes speelt die geen leven hebben en je bent zelf een regular player dan maak je totaal geen kans.

En met cod kan je niet quickscopen tenzei jij nog verwacht dat er cod series van 5 jaar terug gespeeld worden.

Laatst bewerkt:
leuk filmpje

je hebt duidelijk veel skills !

het gaat erom dat de sniper gewoon zwaar uit balans is vergelijken met andere wapens.
En die objectbase shit zie ik ook wel. Maar het slaat nergens op dat je gewoon met de sniper zo snel door de map kan rennen en aimen. En voor een bolt action kan je wel heel snel achter elkaar schieten...
Zoals ik al zei als je tegen beetje gevorden gastjes speelt die geen leven hebben en je bent zelf een regular player dan maak je totaal geen kans.

En met cod kan je niet quickscopen tenzei jij nog verwacht dat er cod series van 5 jaar terug gespeeld worden.

Maar zo regular ben ik niet hoor, ik speel dagelijks maar gewoon niet lang. Ik speel de battlefield series al sinds 1942 en ook met andere shooters zoals CS 1.6 en quake ben ik best goed geworden.
Hangt met battlefield ook er van af wat voor team je hebt, ik speel meestal op servers waar de meeste mensen op youtube altijd samenkomen ( dus allemaal best goede spelers/clans )

Je moet trouwens ook niet heel de dag spelen om goed te zijn, met battlefield heb je meer tactics nodig, aim en snelheid ook natuurlijk. Maar strategie is belangrijker.

Met een sniper snel door de map heen kan rennen? mwah, snel zou ik het niet noemen als je het vergelijkt met andere games ( cod,cs ) in battlefield werkt het als je vanaf 10-15 m afstand schiet is hij 1-shot langere afstanden moet je de bullet drop inschatten en headshots halen voor een 1-hit kill. Wapens in vietnam zijn sterker als de gewone BC2. Maar niet alleen de M40, alle wapens zijn sterker geworden.
Geloof me niet iedereen kan in dit spel 'zomaar' wat rond wandelen en iedereen neerhalen met sniper, meeste zitten te campen met hun sniper.

ps: met cod kan je niet quickscopen? waar heb jij dan gezeten, dat is nog altijd mogelijk

Laatst bewerkt:
Zelf gemaakt? Nice!
Het spel doet me wat denken aan een verbeterde versie van Joint operations van enkele jaren geleden.

De sniper lijkt me inderdaad wel veel te easy handelbaar.

Verder, nice playing skills :)

Bedankt btw, nooit gespeeld joint operations.
Vind vietnam wel een leuke afwisseling, alleen vond ik de mappen van de vroegere battlefield vietnam leuker. De mappen hier zijn echt unbalanced en echt simpel voor spawntrapping.

Ik zie liever snipers met de mogelijkheden van BFBC2 dan die van MW2 of BO. Persoonlijk vind ik snipen met BFBC2 lastiger dan bij MW2 of BO zeker op op mid en long range.

En bij BFCB2 geen last van quickscopende trickshot gastjes die iemand moeten neerschieten met een 360 off the roof.

Terug
Naar boven