MuscleMeat

Beatrix treedt in 2013 af

Realist

Massive Warrior
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
851
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

DEN HAAG - De koningin zal in 2013 aftreden en de troon overdragen aan Willem-Alexander. Dat denkt prof. dr. Henk te Velde, historicus aan de universiteit van Leiden.

De professor doet deze voorspelling vandaag in het Nederlands Dagblad. Te Velde: 'Ik denk zelf dat er al een moment is geweest waarop Beatrix aan aftreden heeft gedacht. Door de aanslag in Apeldoorn is dat moment vervlogen. Ik gok nu op 2013.'

Te velde denkt dat de troonswisseling in 2013 zal plaatsvinden omdat in dat jaar Nederland twee eeuwen onafhankelijk is. (EBO)

AD.nl

Dat denkt...

Beetje jammer weer.

2012 vergaat de wereld toch?

2020 of zo, misschien nog wat later. Bea is net zoals Elizabeth, die wil het niet overdragen aan een incompetente zoon.

mocht wel is tijd worden

ach 2012 vergaat de wereld toch

Maar ik vraag me nou nog steeds af heeft die Amalia of hoe dat 1ste kind ook mag heten nou down symdroom ofniet. Nee is een serieuze vraag want ze kijkt meestal zo.. wazig.

-

Laatst bewerkt:
Damn, ik dacht dat dit een officieel bericht was. Ik denk dat het eerder gaat worden... 12 12 12?

Maar ik vraag me nou nog steeds af heeft die Amalia of hoe dat 1ste kind ook mag heten nou down symdroom ofniet. Nee is een serieuze vraag want ze kijkt meestal zo.. wazig.
Nee, deuh.

-

Laatst bewerkt:
Waarom is dat een probleem dan Hardcore?
En wie bedoel je met 'het volk'?

-

Laatst bewerkt:
-

Laatst bewerkt:
Ik ben in Nederland geboren, for your information.

Er zijn overigens wel meer mensen die van mening zijn dat 'De Nederlander' niet echt bestaat. Over het algemeen goed ingelichte mensen.

Omdat zij niet hier niet geboren is heeft zij dat niet, net als Klaaswitz een beetje. Je krijgt het dan ook niet meer. Juichen voor bijvoorbeeld het Nederlands elftal is dan meer ik-doe-maar-mee activiteit dan iets wat uit je hart komt.

Omdat ze hier niet geboren is heeft ze -wat- niet? Geen kennis? Wat bedoel je in godsnaam? Je sleept er weer zomaar iets bij.

Terug
Naar boven